Hallo mede-tweakers! Dit is mijn eerste post ooit op dit forum (en het is gelijk een vraag
) dus ik hoop dat ik het goed heb aangepakt. Ik heb in ieder geval geen gerelateerde topics kunnen vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Telefoon: HTC One M7
Probleem: ik hoor geen geluid/speaker tijdens bellen/gebeld worden.
Ik heb in het kader van troubleshooten de volgende dingen gecontroleerd/gedaan:
- Mute staat uit
- VOIP/Skype/Voice Recorder/Muziek werken wel
- Alternatieve Dialer app werkt niet
- SIM-kaart (en bellen) werkt wel in een andere telefoon
- Er is volgens de provider geen(netwerk)storing
- M.b.v. de provider de SIM-kaart opnieuw aangemeld op het netwerk en gereset --> geen effect
- Na een HTC backup en restore vanuit Dropbox werkte de belfunctie weer even. Inmiddels (een paar uur later) niet meer.
- Chrome update kan niet verwijderd worden sinds laatste systeemupdate. De app uitschakelen heeft geen effect.
Ik hoop dat dit voldoende informatie is om de oorzaak van het probleem te achterhalen en te verhelpen.
Telefoon: HTC One M7
Probleem: ik hoor geen geluid/speaker tijdens bellen/gebeld worden.
Ik heb in het kader van troubleshooten de volgende dingen gecontroleerd/gedaan:
- Mute staat uit
- VOIP/Skype/Voice Recorder/Muziek werken wel
- Alternatieve Dialer app werkt niet
- SIM-kaart (en bellen) werkt wel in een andere telefoon
- Er is volgens de provider geen(netwerk)storing
- M.b.v. de provider de SIM-kaart opnieuw aangemeld op het netwerk en gereset --> geen effect
- Na een HTC backup en restore vanuit Dropbox werkte de belfunctie weer even. Inmiddels (een paar uur later) niet meer.
- Chrome update kan niet verwijderd worden sinds laatste systeemupdate. De app uitschakelen heeft geen effect.
Ik hoop dat dit voldoende informatie is om de oorzaak van het probleem te achterhalen en te verhelpen.