Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:41
Ik probeer een advertentie te plaatsen in V&A maar krijg na een seconde of 10-20 dit:
De verbinding werd geherinitialiseerd
Is er iets loos? Of heb ik ergens een mededeling gemist vanwege onderhoud o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:44

InFamous

excommunicado

Ik kan gewoon een advertentie plaatsen. Ik zie daarnaast ook geen poging van jou om een advertentie te plaatsen.

Welke browser gebruik je? Zitten daar ook plugins bij?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
Gebruik FF. Mmm ben er achter. Als ik de previewmodus aanvink dan vertikt het het. Nu opnieuw een poging met vinkje uit en plop advertentie staat er.
Dat is het niet. Het gaat mis bij het plaatsen en (vermoed ik) uploaden van foto's. Probeer ad aan te passen want foto's vergeten en nu hetzelfde gedoe.
Ahum... Foto's te groot?! 8)7 Dat eens proberen.
Dat was het dus. Vreemd. Krijg je daar geen melding of waarschuwing over?

[ Voor 50% gewijzigd door ManiacsHouse op 03-11-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:44

InFamous

excommunicado

Daar hoor je inderdaad een melding van te krijgen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
InFamous schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:15:
Daar hoor je inderdaad een melding van te krijgen.
Foto's staan er nu bij. Even getest met 1 foto er bij plaatsen van ruim 8MB en dan krijg ik wel:
De afbeelding kon niet worden geplaatst, aangezien de grootte van 2MB is overschreden. Je kunt je advertentie aanpassen en nogmaals een poging wagen een kleinere afbeelding te uploaden.
Alle foto's maar weggegooid en weer getest of met 4 grote foto's ik nu wel de melding krijg. En jawel nu wel een melding. Waarom er dan eerst een time-out kwam? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat klinkt als een slechte internetverbinding aan jouw kant. Dan duurt het te lang voordat de foto's zijn geüpload en wordt de verbinding geherinitialiseerd. Het is dan ook geen melding van Tweakers, maar een melding van jouw eigen browser dat hij het niet meer snapt en stopt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1