Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Teamspeak 3 Server probleem: Kan niet van buitenaf verbinden

Pagina: 1
Acties:

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-10 11:00
Hallo,

Sinds ik Windows 8.1 geïnstalleerd heb op mijn computer heb ik altijd ruzie gehad met mijn Teamspeak 3 Server. Voorheen draaide ik Windows 7 Home premium 64 bits en had hier een TS3 servertje draaien om zo met mijn maten te kunnen mauwen tijdens het gamen.

Een paar maanden terug een nieuwe SSD gekocht(groter) en tevens besloten om ook gelijk maar over te stappen op Windows 8.

Vervelende van windows 8 was het geruzie met het automatisch laten opstarten van de server. Maar goed, dat ter zijde.

Een tijd lang heeft het zonder problemen gedraaid. Nu wil ik het vandaag weer proberen en doet hij het niet. Ik verbind altijd via mijn externe IP adres zodat ik dan zeker weet dat hij ook van buitenaf toegankelijk is.

Nu is het zo dat als ik via localhost verbind er niks aan de hand is.

Wat heb ik al geprobeerd?
De server opnieuw gedownload en geïnstalleerd.
Ik heb een modem van ziggo: Cisco EPC3925
Ik heb een router van sitecom: WLR-351
Mijn PC heeft een statisch adres

Op de Cisco heb ik DMZ aangezet naar de sitecom toe (ik heb namelijk toch geen andere apparaten op het modem aangesloten en WiFi staat ook uit)

Op mijn sitecom heb ik de poorten 9987 (UDP), 10011 & 30033 (TCP) door gestuurd naar mijn PC.

Tevens in Windows ook de firewall instellingen nagekeken... En zelfs de firewall uitgehad maar ook zonder enig resultaat.

Ook via http://www.canyouseeme.org/ geen resultaten voor de genoemde poorten...

Ik heb als antivirus Eset NOD32, puur de antivirus dus niet smart security oid.

Ik snap er de ballen niet meer van, maar vind het nogal frustrerend. :(

Hopelijk kan iemand me helpen :X

Alvast bedankt!

• roughtodacore
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:04
Luistert Teamspeak zelf nog wel op jouw genoemde poorten? Draait de service?

Alles kan, zolang het maar mogelijk is...

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-10 11:00
Het programma draait ja, maar ik kan ook niet via het icoon in de taakbalk om het WAN ip vragen...

Edit: FIXED! DNS geflushed en opeens deed ie het weer

[ Voor 22% gewijzigd door Oulewappeur op 03-11-2014 22:45 ]