Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goedt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-09 19:44
hierbij een verzameling van links over sites waar jij gratis bitcoins kunt verdienen. Er zijn allerlei manieren om kleine beetjes Bitcoin te verdienen, van advertenties bekijken tot zelf investeren in interessante bedrijven. ik zet hierbij de mogelijkheden op een rijtje!

Wat is Bitcoin?

Om gratis Bitcoins te kunnen ontvangen heb je een Wallet adres nodig. Deze kun je krijgen bij BlockChain.info of Coinbase.com. Een voorbeeld van een Wallet adres is bijvoorbeeld mijn donatie adres *knip*. (heb je nou toevalling nog wat bitcoins waarvan je denkt: "wat moet ik daar nou weer mee doen?? of kan je gewoon nog wel wat missen, dan zou ik het heel fijn vinden omdat te kunnen ontvangen :Y) Zodra je een Wallet adres hebt kun je meteen aan de slag!

dan heb ik hier onder een aantal links waar je dagelijks wat kan gaan verdienen;
Freebitcoin
Bitvisitor
Coinad
easybitcoin
CoinByCall
bitcoinget

je kan ook bitcoins verdienen door middel van gokken;
LET OP: net als andere gokspellen kan je hier verslaafd aan raken en heel veel geld aan verliezen!!!!!
SatoshiMines

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 03-11-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de referal-links aangepast, verder is het aan mijn collega's of dit als spam wordt gezien :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goedt
hoezo is dit niet toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

De hierboven genoemde websites zijn zogenaamde "Bitcoin-faucets" (Bitcoin-kranen). Je krijgt een heel klein beetje aan Bitcoins door de website te bezoeken, meestal gelimiteerd tot 1 keer per dag. De eigenaar van de website toont advertenties of laat bezoekers sites van adverteerders bezoeken waarmee hij geld verdient om deze giften te financieren.

Je voelt het al aankomen... Deze methode van Bitcoins binnenhalen is ontzettend inefficient. Je bent vele malen effectiever door simpelweg een uurtje te werken voor minimumloon en daarmee Bitcoins (of andere cryptocurrency) te kopen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goedt
Rannasha schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:32:
De hierboven genoemde websites zijn zogenaamde "Bitcoin-faucets" (Bitcoin-kranen). Je krijgt een heel klein beetje aan Bitcoins door de website te bezoeken, meestal gelimiteerd tot 1 keer per dag. De eigenaar van de website toont advertenties of laat bezoekers sites van adverteerders bezoeken waarmee hij geld verdient om deze giften te financieren.

Je voelt het al aankomen... Deze methode van Bitcoins binnenhalen is ontzettend inefficient. Je bent vele malen effectiever door simpelweg een uurtje te werken voor minimumloon en daarmee Bitcoins (of andere cryptocurrency) te kopen.
ja, weet ik daarom wilde ik op deze manier proberen er echt wat geld aan te gaan verdienen maar schijnbaar mag dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

daan teuben schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:34:
[...]

ja, weet ik daarom wilde ik op deze manier proberen er echt wat geld aan te gaan verdienen maar schijnbaar mag dat niet
Sorry, maar zo werkt het gewoonweg niet. Je kunt niet rijk worden van Bitcoin, of je bent een van de gelukkige geweest die ooit in een grijs verleden een hoop van die dingen heeft gemined en heeft bewaard.

Ik was een van die gelukkigen, maar heb ze toen aan mining equipment uitgegeven die ik nooit heb gekregen, pas dus wel op met Bitcoin. Je kunt er heel veel mee verdienen maar het weer net zo snel verliezen. Ik ben 1 week helemaal gaar geweest en heb aan allemaal dingen gedacht die niet zo heel geschikt zijn te vertellen (het ging om echt grote bedragen), maar het komt erop neer dat Bitcoin en zijn community geen lieverdje is.

Investeer anders in bedrijven als LTCGear, je kunt meestal wel "shares" kopen aan 0.0014 tot 0.0018 per stuk, dit staat dan gelijk aan 100Kh/s aan Litecoin mining power. Reken maar uit met 100 shares, dan heb je 10Mh/s en ben je 0.14 BTC kwijt geweest, gooi dat door een calculator:

0.27 LTC / Day
7.99 LTC / Month
97.29 LTC / Year

0.14 BTC = ongeveer 13 Litecoins. Je hebt dit dus in een maand terug (rekening houdend met diff increase). Je krijgt op deze site echter ook elke 1,5 maand een zogenaamde Share Multiplication van meestal 1,35. Dus al je shares worden x1,35 gedaan om te compenseren voor de diff increase.

Of deze site een Ponzi is (piramideschema) of echt legit is, dat kan alleen tijd ons leren. Voor nu heb ik er ongeveer 400 shares (40Mh/s, 0.62 Bitcoin) en ben binnen 2 weken uit het rood. Maar over 5 dagen worden al mijn shares dus weer keer 1,35 gedaan wat gelijk staat aan een gratis toename van 140 shares ofwel ~0.18 Bitcoin. Dit brengt mij dus ook 1.35x zo veel op per week.

[ Voor 6% gewijzigd door Kuusj op 03-11-2014 20:50 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Referals zijn niet toegestaan volgens Het algemeen beleid #verbodenspam zoals gambieter al aangaf. Dit topic en de links zijn verder toegestaan, al moedigen deze websites gewoon spam aan en vind ze niet erg nuttig omdat de hoeveelheden bitcoins te klein zijn om normale transacties mee te maken.

Ik hoopte bij het lezen van de topic-titel dat je hierin zelf free bitcoins wilde weg geven aan mensen die interesse hebben om te leren zoals hier: https://www.reddit.com/r/FreeBits/

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goedt
rickiii schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:47:
[...]

Referals zijn niet toegestaan volgens Het algemeen beleid #verbodenspam zoals gambieter al aangaf. Dit topic en de links zijn verder toegestaan, al moedigen deze websites gewoon spam aan en vind ze niet erg nuttig omdat de hoeveelheden bitcoins te klein zijn om normale transacties mee te maken.

Ik hoopte bij het lezen van de topic-titel dat je hierin zelf free bitcoins wilde weg geven aan mensen die interesse hebben om te leren zoals hier: https://www.reddit.com/r/FreeBits/
hoe?? ik heb zelf nog helemaal geen bitcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:28
daan teuben schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:11:
[...]

Maar door je topic titel lijkt het er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 21:09

kevin33

Welkom in Utopia.

daan teuben schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:11:
[...]

Kijk hier ff

free bitcoins

[ Voor 21% gewijzigd door kevin33 op 16-11-2014 18:41 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Pagina: 1