hierbij een verzameling van links over sites waar jij gratis bitcoins kunt verdienen. Er zijn allerlei manieren om kleine beetjes Bitcoin te verdienen, van advertenties bekijken tot zelf investeren in interessante bedrijven. ik zet hierbij de mogelijkheden op een rijtje!
Wat is Bitcoin?
Om gratis Bitcoins te kunnen ontvangen heb je een Wallet adres nodig. Deze kun je krijgen bij BlockChain.info of Coinbase.com. Een voorbeeld van een Wallet adres is bijvoorbeeld mijn donatie adres *knip*. (heb je nou toevalling nog wat bitcoins waarvan je denkt: "wat moet ik daar nou weer mee doen?? of kan je gewoon nog wel wat missen, dan zou ik het heel fijn vinden omdat te kunnen ontvangen
Zodra je een Wallet adres hebt kun je meteen aan de slag!
dan heb ik hier onder een aantal links waar je dagelijks wat kan gaan verdienen;
Freebitcoin
Bitvisitor
Coinad
easybitcoin
CoinByCall
bitcoinget
je kan ook bitcoins verdienen door middel van gokken;
LET OP: net als andere gokspellen kan je hier verslaafd aan raken en heel veel geld aan verliezen!!!!!
SatoshiMines
Wat is Bitcoin?
Om gratis Bitcoins te kunnen ontvangen heb je een Wallet adres nodig. Deze kun je krijgen bij BlockChain.info of Coinbase.com. Een voorbeeld van een Wallet adres is bijvoorbeeld mijn donatie adres *knip*. (heb je nou toevalling nog wat bitcoins waarvan je denkt: "wat moet ik daar nou weer mee doen?? of kan je gewoon nog wel wat missen, dan zou ik het heel fijn vinden omdat te kunnen ontvangen
dan heb ik hier onder een aantal links waar je dagelijks wat kan gaan verdienen;
Freebitcoin
Bitvisitor
Coinad
easybitcoin
CoinByCall
bitcoinget
je kan ook bitcoins verdienen door middel van gokken;
LET OP: net als andere gokspellen kan je hier verslaafd aan raken en heel veel geld aan verliezen!!!!!
SatoshiMines
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 03-11-2014 20:22 ]