Kan ik call of duty spelen op mijn laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-10 16:00
Ik wil graag de nieuwe call of duty halen, alleen hoorde ik dat deze erg slecht pc optimized is. Dus zou ik deze op mijn laptop kunnen spelen.
Ik heb een msi gx60 3ae gaming laptop.
Cpu: amd a10 5750m 2,5Ghz met turbo tot 3,5Ghz. Ik heb deze gelockt op 3.2 voor betere prestaties
Gpu: amd radeon hd 7970m 2gb ddr5
8gb ram
Standaard resolutie van 1080
Weet niet of het verschil maakt maar heb een 450mb schrijf en leessnelheid ssd en een 7200 rpm hdd erin zitten dus kan op beode worden geinstalleerd.
Op welke settings zou ik hem kunnen spelen met redelijke fps op 1920x1080 resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
64 bit processor en het gaat, redelijk goede gpu, dus ja, ik zou als op medium to low zetten. Maar het zal zeker wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Heel simpel: Ga naar http://www.systemrequirementslab.com/cyri op je laptop, select Call of Duty en laat de test runnen. Het geeft een goede indiciatie over je systeem, wat je performance zal zijn en waar je eventueel te weinig rekenkracht hebt.

Gebruik het geregeld.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-10 16:00
Ik gebruik die site ook erg vaak ja alleen probleem is dat hoorde dat hij zo slecht is optimized voor pc en daarom de requierements een stuk hoger zijn als aangegeven. Ook door vele framedrops etc vandaar de vraag

Verwijderd

welke CoD wil je gaan spelen ? Ik denk wel dat je laptop het trekt hoor :)