Waarom de 6.50??? De 12.41 zijn (naar mijn mening) veeeeeel beter...
12.41:
Windows 2000
Windows 98/ME
Windows NT4
6.50:
Windows 2000
Windows 98/ME
12.41:
Windows 2000
Windows 98/ME
Windows NT4
6.50:
Windows 2000
Windows 98/ME
12.41 veel beter??????????????Op woensdag 13 juni 2001 00:48 schreef DaRKoNe het volgende:
Waarom de 6.50??? De 12.41 zijn (naar mijn mening) veeeeeel beter...
12.41:
Windows 2000
Windows 98/ME
Windows NT4
6.50:
Zal ik ff voor je zoeken...
1 vraagje dan: kun jij bij advanced options ook maar 1 dingetje instellen???? daar staat gewoon helemaal niks!! zijn gewoon halve beta drivers man, ik heb ook gewoon 6.50 weer erop gegooid
PIII 800@804 Mhz
Mij gaat t dus niet om de instellingen maar om de resultaten die de drivers leveren bij spellen... In mijn geval zijn de 12.41 sneller dan de 6.50
effe een reactie,
ik heb inmiddels ook driver 12.41 downgeload, maar krijg problemen met me monitor (relisys 772). die schakelt zich dan automatisch uit. Ik heb gehoort dat deze drivers (6.5) hte wellicht oplossen
ik heb inmiddels ook driver 12.41 downgeload, maar krijg problemen met me monitor (relisys 772). die schakelt zich dan automatisch uit. Ik heb gehoort dat deze drivers (6.5) hte wellicht oplossen
Dan staat je refreshrate te hoog...
Verander deze in Standaardwaarden adapter (hij staat nu dacht ik op Optimaal)
Ik heb namelijk ook een Relisys RE772 monitor
Verwijderd
Wellicht? Pfew! Dit kan lastig worden. Het lijkt me het beste als je naar de site van de fabrikant gaat (van de monitor) en daar eens rondneuzen voor nieuwe drivers voor je monitor of uitleg hoe dit te voorkomen.
Zegt het manual hier trouwens niets over?
Zegt het manual hier trouwens niets over?
Verwijderd
Jah inderdaad.. dat kan het ook zijn. Even de refresh rate op STANDAARD zetten. Maar ik snap dan niet hoe iemand met(op) dat vorige advies kan komen.Op woensdag 13 juni 2001 01:06 schreef DaRKoNe het volgende:
Dan staat je refreshrate te hoog...
ik heb inmiddels nieuwe drivers downgeload, maar deze willen allen niet werken.. en in de manual is zeker niks te vinden. Ik ga maar eens effe rondneuzen daar. En waar kan ik deze refreshrate vinden?? Is dat gewoon de hardwareversnelling??
Verwijderd
Hier
http://www.tweakersasylum.com/Detonators/Win9x/detonator9x.html#det9x
staan een heleboel detonator drivers, inclusief de Detonator 3 6.50.
http://www.tweakersasylum.com/Detonators/Win9x/detonator9x.html#det9x
staan een heleboel detonator drivers, inclusief de Detonator 3 6.50.
Ik zweer bij de 7.58's, echt heel erg goed in games.
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
<Bericht gewijzigd>
Laat maar, dacht dat 6.50 laatste officiele drivers waren, maar 12.41 is de laatste die je kunt downloaden bij nvidia
Loop weer achter
<Bericht gewijzigd>
Laat maar, dacht dat 6.50 laatste officiele drivers waren, maar 12.41 is de laatste die je kunt downloaden bij nvidia
Loop weer achter
<Bericht gewijzigd>
Verwijderd
Het valt mij op dat jij alleen maar met nutteloze kreten het forum loopt te vervuilen.Op woensdag 13 juni 2001 22:59 schreef het_beest het volgende:
6.50 sux heel erg bigtime
Probeer voortaan eens iets te onderbouwen.
Pagina: 1