Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Studentenkamer WiFi oplossing

Pagina: 1
Acties:

• robby609
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-10 02:00
Hallo,

Ik ga binnenkort verhuizen naar een studentenkamer waar naar mijn weten alleen wifi beschikbaar is. Het is niet mogelijk om een kabel te trekken naar de kamer toe. Ik zou graag voor op de kamer een eigen netwerkje willen opzetten om zo bekabeld media te kunnen spelen naar de Apple tv, macbook en mijn playstation bekabeld te hebben maar tevens op dat netwerkje nog wel toegang tot het internet willen.

Ik zou graag jullie advies hierover willen horen.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Router pakken die WiFi client kan zijn en het er weer via een kabeltje uit gooit :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• robby609
hmm had me er iets ingewikkelders bij voorgesteld maar heb je misschien ook een suggestie wat een goed product is om aan te schaffen?

ik heb nog een netgear wnr2000 v2 liggen. Zou er tevens ook enorme snelheidsverlies plaatsvinden?

[ Voor 13% gewijzigd door robby609 op 03-11-2014 18:52 ]

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 10:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik denk niet dat het met de standaard firmware kan maar als je er openwrt of ddwrt op zet kan het wel.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• robby609
ok, bedankt voor de tip zal ik me is verdiepen in wat die twee zijn. andere ideeën zijn natuurlijk welkom

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

of koop een acces point met een losse switch .

e.g. pricewatch: TP-Link TL-WA801ND

Iperf

• robby609
Bedankt voor de reactie, welke gegevens van het hoofdnetwerk zou ik dan nodig hebben om dit in te stellen?

creëer ik met dit apparaat dan een separaat netwerkje waarin alleen ik kan inloggen?

Dit product heeft erg veel minpunten staan bij de reviews heeft iemand een aanrader voor een acces point met losse switch?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dezelfde als die van een laptop, telefoon etc ..

nee er zou wel weer een router achter kunnen om een separaat werwerk te creeren.
Ze zijn er wel voor campings enzo maar die weet ik niet exact uit m'n hoofd

kies er 1 met meer pluspunten ....

[ Voor 91% gewijzigd door Fish op 03-11-2014 22:37 ]

Iperf

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Flash gewoon DD-WRT op je WNR2000v2, die wordt prima ondersteund. De enige gegevens die je nodig hebt zijn de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord van het netwerk dat je wil gebruiken.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• robby609
Iedereen bedankt, ik ga eerst de oplossing van peter proberen lijkt me wel wat en het materiaal is al in huis.
Pagina: 1