Camper televisie

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:44

Metzie

Nyaano !

Topicstarter
Ik vind dit niet in audio-video-en-hifi passen dus vandaar in hardware algemeen.

Een ruime tijd geleden (ongeveer 2 jaar) heeft de ALDI goedkope tv's gehad van het merk Camper. Ik ben helaas de afstandbediening kwijt geraakt en nu heeft IPC hier in haarlem de frequenties geweizigd van alle tv kanalen. Helaas is de tv alleen programmerbaar via de afstandsbediening.

Nu is mijn vraag:
Heeft iemand hier zo'n tv en eventueel het adres van de fabrikant? (staat op de garantie kaart die ik OOK niet meer heb) of als je in de buurt woont zou ik mischien voor 1 dag je afstandsbediending mogen lenen?

Ik hoef alleen de TV te herprogrammeren, hard+zacht en kanalen switchen kan met knoppen op de tv zelf.

Alvast bedankt!!!

* Metzie ja, ik heb al 2 uur lopen zoeken op google maar daar vind ik helemaal niks over het merk camper. Het zou eventueel ook een "submerk" kunnen zijn van een grotere fabrikant en het type is KT-8842 tx

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
moet je een universele afstandbedining kopen, wa d8 je daarvan
oow...dan moet je trouwens wel een code hebbendie bij je televee hoort.....
anders gaat het nog fout (lees: niet goed)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Toch maar ff in AV proberen, misschien daar wat meer replys :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Topicstarter
Ok mensen, ik heb gevraagd bij de lokale elektronica zaak en universele afstandsbedieningen kan je alleen gebruiken als je het exacte type van de tv weet. Camper is geen bekend merk dus gaat die niet werken.

Wie o wie kan mij (tegen betaling) de afstandsbediening lenen?

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Topicstarter
Ehhem, door een gelukje hebben we de afstandsbediening kunnen vinden achter een grote stapel boeken op me boekenplank (hoe komt ie daar nou? :? )
Dus hulp is niet meer nodig.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De camper heeft een philips binnenwerk, koop een universele afstandsbediening voor philips en je zit goed.. suc6! :)

<< gevonden..! das mooi.. maarja, als je em nog een keer kwijtraakt, dan weet je hoe het zit..

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:29
en ja, ik heb al 2 uur lopen zoeken op google
Die tijd had je mischien beter kunnen besteden naar het zoeken achter een bepaalde stapel boeken :+

(geintje)
Pagina: 1