[iPad 2]Aankopen overzetten? Factory reset behouden aankopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 21:52
Ik heb, helaas, onze iPad 2 een update gegeven naar iOs 8. Vreselijk. Dat ding is niet vooruit te branden en vaak herstart dat ding zich als je een spelletje speelt of aan het browsen bent.
Ik zou 'm graag opnieuw willen installeren en dus met een schone lei beginnen, maar natuurlijk wel onze aangeschafte apps behouden. Alle gratis Apps installeer ik wel wanneer ik ze nodig heb.

Melding 1: Als ik de iPad aansluit op de computer en op iPad herstellen klik in iTunes krijg ik een eerste melding:
Wilt u een reservekopie maken van de instellingen voor de iPad voordat u de software terugzet? Nou, nee.. liever niet. Zo schoon mogelijk moet ie zijn.
Melding 2: Volgende melding verschijnt: Weet u zeker dat u de fabrieksinstellingen van de iPad wilt herstellen? Doorgaan, ja.

Melding 3: Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPad die niet naar uw iTunes-bibliotheek zijn overgezet. Als u deze iPad herstelt, worden deze onderdelen gewist en moet u ze opnieuw kopen. Weet u zeker dat u wilt doorgaan? Nou, nee! Wat moet ik hiermee? Zitten die aankopen niet 'vast' aan m'n Apple ID zodat ik ze later weer kan installeren? Ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe ik de aankopen overzet. De computer is geautoriseerd, maar dmv de knop Synchroniseren worden er geen Apps overgezet.

Hoe zorg ik ervoor dat de iPad LEEG is, én dat ik zelf mijn aangeschafte apps opnieuw kan installeren?

Ik ga er trouwens vanuit dat het niet meer mogelijk is iOs 7 te installeren? Dat zou de aller aller beste oplossing zijn naar mijn idee.... Mocht dit wel zo zijn hoor ik dat ook graag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Als je aankopen hebt in de App Store of iTunes store kan je die gewoon weer opnieuw downloaden door in je aankopen history te kijken. Heb meerdere keren een iOS apparaat gereset en verbind hem nooit met iTunes.

Terug naar iOS 7 zit er niet meer in.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwi159
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 18:45
Je kan je iPad met een gerust hart terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Dat kan direct via je iPad of via iTunes. Je aankopen zijn veilig, al kan iTunes iets anders zeggen. Alle aankopen staan genoteerd onder je Apple ID. Kan je opnieuw installeren via je aankoopgeschiedenis. Reservekopie maken kan nooit kwaad. Ik verbind mijn iPad niet met iTunes, teveel rompslomp.

Fabrieksinstellingen terugzetten via je iPad gaat als volgt: instellingen > algemeen > stel opnieuw in > wis alle inhoud en instellingen.

Via iTunes kan het ook als dat je voorkeur heeft.