Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!

Mijn vraag is eigenlijk simpel.
Welke zou kijk kopen als je ALLEEN deze 2 opties had.

1. Samsung Galaxy Trend Plus
2. Samsung Galaxy S3 mini Value Edition.

Graag jullie advies en vast bedankt!

TT

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 12:31
s3 mini meer geheugen.

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

De goedkoopste.

Gadgets FTW!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-10 23:25
Geen van beiden.

Verwijderd

Topicstarter
Het punt is, ik zoek een niet al te grote telefoon. Ik kan niet wennen aan die dingen die groter zijn dan pakweg 4.5 " In deze prijsklasse zou de Moto G bijv beter zijn, maar een doodzonde (voor mij iig) is dat daar geen microSD in kan anders had ik die al lang liggen. Ook niet onbelangrijk: Ik wil geen kitkat. (lang verhaal maar heeft met mods te maken) Vandaar dat ik al op de laatste selectie was gekomen: Trend plus vs S3 mini VE. :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je nou eerst AL je eisen en wensen, EN je budget, EN het verwachtte gebruik aan zou geven. Dan zou dat een stuk handiger zijn voor iedereen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

1. Als een SD-kaart noodzakelijk is, kun je altijd nog de Moto G 4G nemen, daar kan wel een microSD kaart in.
2. De Moto G wordt dan nu wel met Kitkat geleverd, maar op XDA is de oude Jelly Bean firmware ook nog wel te vinden.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Moto G 4G, Sony Xperia M, Huawei Y300...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank voor alle tips!
Pagina: 1