solved
[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 12:29 ]
[ Voor 71% gewijzigd door JKMH op 03-11-2014 12:42 ]
Dank voor het antwoorden. Op basis waarvan voldoen deze, als in wat is het nadeel tov degene die ik gekozen heb? Hoe lang gaan deze mee?
[ Voor 25% gewijzigd door JT888 op 03-11-2014 13:14 ]
Hmm, dat verschil is voor mij verwaarloosbaar inderdaad, goede suggestie. Maar is Seasonic een degelijk merk, zal deze lang meegaan?JT888 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:01:
Is mijn voeding sterk genoeg? - deze is goedkoper pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W alleen 80 Plus Bronze ipv gold weet niet hoe belangrijk je dat vind ?
In welke taken zou het verschil wel naar boven komen?Is i5 voldoende of moet het toch i7 zijn. - Een i5 is voldoende voor gamen inderdaad. De i5 4460 is wat goedkoper het verschil in performance is verwaarloosbaar voor gaming.
Dus ik kan nu alleen maar bedraad internet hebben, correct?Ik wil graag een nvidia videokaart hebben, is daarin de gtx 970 de beste keuze? - Ja beste prijs/prestatie verhouding op dit moment.
Moet ik nog een netwerkkaart kopen of zit die al on board op mijn motherboard? - Zit reeds op moederbord tenzij je wifi erbij wilt dan heb je een wifi stick nodig.
Wat vind jij een mooie kast in deze prijsklasse?Zal deze kast voldoende koeling erbij bieden? Kast is prima al heb ik geen ervaring met deze ben meer fan van Corsair behuizingen maar dat is een persoonlijke keuze.
Hmm, misschien later als ik toch veel last van het geluid blijk te hebben, goede suggestieMooi lijstje verdermischien nog een aftermarket cooler erbij voor een stiller systeem pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Seasonic is één van de betere merken op het gebied van voedingen, met geloof ik standaard 5 jaar garantie.quote: jelletje18- Hmm, dat verschil is voor mij verwaarloosbaar inderdaad, goede suggestie. Maar is Seasonic een degelijk merk, zal deze lang meegaan?
Correct, voor wifi dien je een wifi stickje te kopen (€10,-)quote: jelletje18- Dus ik kan nu alleen maar bedraad internet hebben, correct?
"mooi" is een persoonlijk iets, vandaar dat er zoveel verschillende merken en keuzes zijn.quote: jelletje18- Wat vind jij een mooie kast in deze prijsklasse?
4460 vs 4590 ? BenchmarksVerwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:19:
[...]
In welke taken zou het verschil wel naar boven komen?
[...]
- Taken waarin ruwe rekenkracht per core belangrijker is dan het verdelen van belasting (en dat is bij moderne games niet het geval);Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:19:
In welke taken zou het verschil wel naar boven komen?
[ Voor 17% gewijzigd door Eagle Creek op 03-11-2014 14:08 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq