Muurbeugels 19" switch plat tegen de muur?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:37
Het valt me op dat zodra je naar 16 of 24 poorts switch gaat deze meestal bedoeld zijn voor een 19"rack.
Ik heb daar echter helaas niet de ruimte voor in de meterkast. Weet iemand of er beugels of cases bestaan waarbij je een switch plat tegen de muur kan bevestigen? En zoja waar ik deze kan bestellen?

Ik bedoel zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.rackittechnology.com/sitecontrol/uploads/oscommerce/img/Walit_Box_Plywood.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxr1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 22:30
Volgens mij zijn die er genoeg. Probeer dit eens te gebruiken in je zoektocht:

1u wall mount bracket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 16:18
Wat ik wel is doe is de 19" "oren" 90 graden draaien zodat de montage gaten, welke bedoelt zijn voor het rack niet aan de voorkant van de switch maar aan de onderkant van de switch zit. Hierna kan je de switch met 4 schroeven + ringen zo op de muur schroeven.

Ik weet alleen niet of dit met alle 19" switches kan. Bij de Cisco Small Business (SG/SF 200/300/500 series) en de Alcatel Lucent switches is dit in iedergeval wel mogelijk.

En anders denk ik dat 2 hoek-ijzers hier ook best hun dienst kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:37
Nozzie schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:21:
Wat ik wel is doe is de 19" "oren" 90 graden draaien zodat de montage gaten, welke bedoelt zijn voor het rack niet aan de voorkant van de switch maar aan de onderkant van de switch zit. Hierna kan je de switch met 4 schroeven + ringen zo op de muur schroeven.

Ik weet alleen niet of dit met alle 19" switches kan. Bij de Cisco Small Business (SG/SF 200/300/500 series) en de Alcatel Lucent switches is dit in iedergeval wel mogelijk.

En anders denk ik dat 2 hoek-ijzers hier ook best hun dienst kunnen doen.
Dankje! Ik bestel vandaag de TP-Link TL-SG1024DE en draai de bijgeleverde beugels 90graden.
Ik heb inmiddels ook gekeken naar de 1u wall mounts, maar vindt 45,- veel geld op een switch van 115,-. Het is terstond gewoon voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Je kunt meestal de bijgeleverde beugels gewoon 90 graden draaien inderdaad. Zo kun je hem bijvoorbeeld ook onder een bureau schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dit kan nagenoeg bij elke switch door de rack-oortjes te draaien. Raadpleeg de handleiding, die zegt dan vaak iets over de orientatie voor koeling e.d.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderbroeze
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 10:18
HP 1810 heeft gewoon bevestigingspunten.. van die gaten waar je de schroef in schuift zeg maar.

Toevallig vandaag bij een 24 port gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvanhoutert
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 17:10
Pagina: 1