Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Bij mij een een full hd resolutie gaat zowel 150 als 200% gewoon goed. 150% past precies en blijft ook nog gewoon grade A en op 200% ga ik naar grade B toe en past alles dus ook gewoon goed.
Anders misschien ff wat screenshots maken om het probleem te laten zien.
En heel apart, nu ik ga zitten schalen schaalt hij plotseling wel normaal, op alle percentages???
Terwijl het eerder dus al vaker opgevallen was.
Als het zich weer voordoet zal ik een screenshot maken.
[ Voor 92% gewijzigd door Teijgetje op 03-11-2014 17:27 ]
In principe schaalt de site met alles mee.
Behalve op een grootte van 150%, dan gaat er iets mis.
Alle screenshots zijn (gemaakt op) resolutie 1600x900, alleen zijn sommige screenshots in hoogte aangepast omdat de fout in de breedte zit.
De donkere balk is de bovenkant/rand van mijn scherm.
1. Als ik de site open via IE11 taakbalkicoon> rechtermuisklik > (gepind) Tweakers :
Van vandaag, full screen;

Als ik daarna full screen van content wissel;

Andere keer, om te laten zien wat de notificaties doen;

Je ziet het belletje met notificatie half, echter dit is niet bereikbaar maar zit onder de verticale scrollbalk rechts.
Er naartoe scrollen gaat niet, er is geen horizontale scrollbalk en mijn touchmuis doet ook niets.
2. Verkleint naar window, de site schaalt normaal mee, alles is zichtbaar en bereikbaar (de school vissen zwemt in de rondte (bewegende MP2 bureaubladafbeelding/filmpje, met Deskscapes) ;

3. Weer gemaximaliseerd naar full screen, de site schaalt gewoon mee, alles is zichtbaar en bereikbaar.

4.Full screen contentwissel, de site springt weer in de verkeerde schaling met de bel en alles rechts daarvan onbereikbaar.

5.En dat blijft zo, telkens als ik van content wissel blijft de site zich verkeerd schalen.

Maar dus alleen maar met 150%, op alle andere groottes schaalt alles normaal mee??
Het maakt niet uit of ik WindowBlinds 8 laat draaien of niet, ik heb normaal Aerovensters van WB maar ook met standaardskin blijft dit fenomeen.
En grappig, voor wie op zat te letten,, ik heb eerder screenshots gemaakt en later nog wat, het principe/probleem is hetzelfde, alleen ergens heeft Joost de titel veranderd.....
[ Voor 35% gewijzigd door Teijgetje op 06-11-2014 04:39 ]
Intentionally left blank
EMET geeft wel regelmatig melding. Ik kijk vaak niet waarvan, meestal bij een tablad sluiten( en niet opgelet of dat ook bij T.net tabs gebeurt.)
Ook heb ik wel dat de site bevriest, en met een muisklik teveel zich niet hersteld maar gesloten en geheel opnieuw geladen moet (met verlies van bijvoorbeeld een reply)
Waar wil je dat ik kijk voor JS errors? Welke console?
[ Voor 18% gewijzigd door Teijgetje op 07-11-2014 20:05 ]
Java is iets anders dan JavascriptTeijgetje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:59:
Mijn java plugin is disabled.
EMET geeft wel regelmatig melding. Ik kijk vaak niet waarvan, meestal bij een tablad sluiten( en niet opgelet of dat ook bij T.net tabs gebeurt.)
Ook heb ik wel dat de site bevriest, en met een muisklik teveel zich niet hersteld maar gesloten en geheel opnieuw geladen moet (met verlies van bijvoorbeeld een reply)
Waar wil je dat ik kijk voor JS errors? Welke console?
Om js errors te zien: Druk op f12 en refresh dan Tweakers
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Geen fouten, 1 waarschuwing, 3 info:
Waarschuwing;
DOM7011: Zowel terug als vooruit in cache opslaan is door de code op deze pagina uitgeschakeld. Zie http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=291337 voor meer informatie
Bestand: 43202229
Info;
HTML1300: Er heeft navigatie plaatsgevonden.
Bestand: 43202229
SEC7114: Een download op deze pagina is geblokkeerd door Traceerbeveiliging.
http://vnumedia01.webtrek...0Bugs&cs1=logged_in&eor=1
SEC7114: Een download op deze pagina is geblokkeerd door Traceerbeveiliging.
http://www.google-analyti...qRKAgAAAAAAAAAAAAAAAAAAE~
De hele paginacode van foutopsporing laat zich niet plaatsen.