Beste tweakers,
Ik zit hier met een probleem waar ik zo 1.2.3 (tot 8712345) niet uitkom..
Situatie:
Wij hebben hier een 10 tal actieve gebruikers van de RDS server (2012R2) waar Office 2010 op staat.
Iedereen heeft meerdere accounts in Outlook vanwege verschillende bedrijven (3 stuks gemiddeld).
Alles werkt met Office 365.
Probleem:
Het probleem is eigenlijk dat Outlook opeens stopt met synchroniseren van de email (inkomend en uitgaand blijft ook hangen);
Pas na een herstart werkt dit weer zonder problemen.
Extra Info:
- Alle accounts staat Cached Mode aan;
- Alle Add-ins staan uit;
- 1 mailbox bevat zo'n 4GB aan data (laatste 3 maanden, rest word gearchiveerd);
- 1 mailbox bevat zo'n 4K aan mappen (kan een K meer of minder zijn);
- 1 outlook profiel heeft zo'n 5 mail adressen, sommige 28 (yup, i know
);
Zelf heb ik zo her-en-der gelezen dat Outlook 2010 icm O365 max 3GB aan data wilt zien?
Hopelijk heb ik voldoende info kunnen verschaffen en heeft iemand dit probleem (incident status is allang voorbij voor mij ) al weten te tackelen.
Extra info zal ik toevoegen aan deze post als dit nodig is
Ik zit hier met een probleem waar ik zo 1.2.3 (tot 8712345) niet uitkom..
Situatie:
Wij hebben hier een 10 tal actieve gebruikers van de RDS server (2012R2) waar Office 2010 op staat.
Iedereen heeft meerdere accounts in Outlook vanwege verschillende bedrijven (3 stuks gemiddeld).
Alles werkt met Office 365.
Probleem:
Het probleem is eigenlijk dat Outlook opeens stopt met synchroniseren van de email (inkomend en uitgaand blijft ook hangen);
Pas na een herstart werkt dit weer zonder problemen.
Extra Info:
- Alle accounts staat Cached Mode aan;
- Alle Add-ins staan uit;
- 1 mailbox bevat zo'n 4GB aan data (laatste 3 maanden, rest word gearchiveerd);
- 1 mailbox bevat zo'n 4K aan mappen (kan een K meer of minder zijn);
- 1 outlook profiel heeft zo'n 5 mail adressen, sommige 28 (yup, i know

Zelf heb ik zo her-en-der gelezen dat Outlook 2010 icm O365 max 3GB aan data wilt zien?
Hopelijk heb ik voldoende info kunnen verschaffen en heeft iemand dit probleem (incident status is allang voorbij voor mij ) al weten te tackelen.
Extra info zal ik toevoegen aan deze post als dit nodig is
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser