Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 631497

Topicstarter
Harman Kardon BDS 270 valt spontaan uit. Werkt een aantal minuten (wisselend aantal) naar behoren, maar valt dan uit, alsof er ineens geen stroom meer op staat. Brandt geen standby-lampje meer. Update heeft niet geholpen, wisselen van stopcontact ook niet. Maakt ook niet uit welke functie ik gebruik, doet steeds hetzelfde.
Enige mogelijkheid het systeem weer aan te zetten is stekker eruit en er weer in. Systeem springt dan naar standby, waarna weer opnieuw gestart kan worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 631497 op 03-11-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-06 01:08
Ik vermoed een defect aan de voeding, misschien even H/K bellen?

SF95

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-07 21:53
Klinkt inderdaad alsof hij telkens terug schiet in zijn beveiliging.

Wat je even kan na kijken is of je het speaker draad op geen enkele manier het systeem zelf aanraakt.
Zodra de kabel door het gat steekt krul hem dan terug weg van het apparaat. dit geldt overigens ook bij de speakers.

Succes en hoor graag van je of dit geholpen heeft.

T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 14:17
Hmmm, ook een BDS270. Sinds vandaag exact hetzelfde probleem. Speakerdraden raken nergens de behuizing. Ook geprobeerd wanneer alle stekkers, behalve stroom en speakers, er uit zijn. Zelfde probleem. Ben heel erg benieuwd wat de uitkomst is van Moniekie11

Make everyday a good day!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flitzio
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-07 16:25
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Het systeem is net 2 jaar oud overigens en enige coulance mag je niet verwachten bij H/K.

Om het te laten repareren dien je de voedingsprint te vervangen, kosten 184 euro bij H/K...

Daar moet ik eens goed over nadenken want het bedrag is aanzienlijk gezien de levensduur en de aanschafkosten van het apparaat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 643716

Ik heb al jaren apparatuur van harman Kardon maar heb vandaag besloten om het de deur uit te gooien.
Na 2,5 jaar weer de dvd speler defect en een offerte waar mijn broek van scheurt: €300,- om er een andere speler in te zetten.
Geen huismerk van HK overigens, er wordt mij geadviseerd om een speler van een andere leverancier te plaatsen.
Maar: dit is in 7 jaar tijd de derde set dus ik stap over op wat anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 20:08

Mikayu

.srt

Niet om te flamen hoor, maar de laatste 10 jaar staat H/K niet meer gelijk aan high-end. Daarom zijn ze op dit forum helemaal niet populair.

Andere leverancier is ook een vaag verhaal. Ze bedoelen merk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flitzio
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-07 16:25
Het probleem van mijn BDS 270 is inmiddels opgelost.
De eerste emails waren ronduit stroef met HK, maar na tussenkomst van ene meneer Andrei (EMEA Customer support) is na intern beraad besloten het systeem op garantievoorwaarden te repareren.

Inmiddels het ik een geheel nieuw apparaat gekregen, nieuw model zelfs, en deze draait gelukkig weer als een zonnetje. Nu maar hopen dat het systeem blijft draaien.

Ik ben blij dat ik er toch een mail aan gewaagd heb en dat het op deze manier is opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 685371

ik heb een H/K BDS570 van 3 jaar oud (buiten garantie). en hij slaat ook ieder keer uit!
Ik heb met H/K gesproken,en zou mijn bds 570 op moeten sturen,maar op eigen kosten,wat ik dus niet ga doen. ik heb inmiddels een Marantz sr7009 gekocht , en man, wat een verschil! H/K is geen kwaliteit merk meer en mag lekker de deur uit!
je betaalt er ongelooflijk veel voor,en verwacht toch dat het product langer dan 3 jaar mee zou moeten gaan! :( dat je 2 jaar garantie van ze krijgt zegt genoeg! na die 2 a 3 jaar gaat het systeem kapot. lekker goed uitgerekend..

Niet een tevreden klant! van H/K, en ik raad zijn producten af!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 685371 op 23-07-2015 04:16 ]

• ronsrace
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11-2015
Beste Riemer

Ik heb gelezen over je DVD speler klachten betreffende je Harman Kardon.
Ook ik heb er problemen mee en ben klaar met deze club.

Ik wil klachten verzamelen op een Facebook pagina die ik heb geopend.

https://www.facebook.com/...-Kardon-1652516531656536/

Zou je daar nogmaals je verhaal willen doen?

Wie weet kunnen we gezamenlijk wat bereiken.

gr Ron

Verwijderd

Klopt ik had Er toen ook een
Was een demo model en daar kreeg ik netje 2 jaar garantie op
Binnen 2 maanden kapot en was ook de voeding
Ding 2x terug gebracht en toen onder garantie maar een denon mee genomen

Er zit op de voeding aan de binnen kant een reset knop
Die kan je indrukken
Even proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijlko.roosjen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:12
Ik heb eind september 2015 een nieuwe BDS480 gekocht. Gaat na wisselen van ingangsbron (bv van TV decoder op HDMI ingang 1 naar mediaplayer op HDMI ingang 2) ook steeds na een wisselend aantal minuten uit (beeld en geluid weg, alle lampjes op de HK gaan dan uit) en start meteen weer opnieuw op. Dat blijft zich dan herhalen. Als ik dan de stroom/kantelschakelaar uit zet en na enige seconden opnieuw weer aan, dan blijft ie het op de dan ingestelde HDMI bron wel doen. Alle speakerkabels zitten goed, de kern van de kabels raken de kast nergens en ook gloednieuwe HDMI kabels met support voor high speed/ethernet/4k/3D/ARC er op gezet. gaf geen verbetering. Maar eens een mail gestuurd naar HK.

Update: Probleem lijkt volgens HK te worden veroorzaakt door Humax Decoder of een apparaat dat verkeerd signaal via de CEC van de HDMI doorgeeft. Een CEC-less Female to male HDMI adapter ertussen https://azerty.nl/0-6637-...apter-female-to-male.html kan dat oplossen. In mijn mediaplayer ga ik de CEC maar uitzetten.

[ Voor 19% gewijzigd door hijlko.roosjen op 25-11-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukas Taverne
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-12-2020
Is er nog een draadje, heb een Harman Kardon AVR370/230
Linksvoor staat de indicator op stand-by en zodra ik op source druk licht hij even op en gaat gelijk weer uit.
Open maken en proberen binnenin te resetten zoals hierboven wordt aangegeven?
Pagina: 1