Hallo iedereen,
Mijn probleem is het volgende:
Dit is mijn eerste build ooit die ik heb samengestoken bijna 2 maand geleden.
Alles was perfect tot een week na het samensteken, toen speelde ik BF4 en plots kreeg mijn monitor geen signaal meer en ging in slaapstand..
Dit was echter opgelost door simpelweg een nieuwe server te joinen met een nieuwe map.
Maar een goede 2 weken geleden kwam het probleem terug, dit gebeurd nu op andere games (Guild Wars 2 & ArcheAge).
Het gebeurd al na 1 minuut spelen..
Ik heb al vanalles geprobeerd;
Nieuwe monitor met een volledig andere aansluiting, Eerste aansluiting was VGA met DVI adapter, nu is het HDMI.
Grafische kaart werd opgestuurd voor garantie (ik dacht dat deze defect was en dit probleem veroorzaakte) en ik kreeg een gloednieuwe terug.
Probleem was ook niet opgelost hiermee..
Alle Nvidia Drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Alles van kabels bekeken in de case en gecontroleerd als deze goed waren aangesloten.
BIOS geupdate. Geen effect..
Ook dit moet vermeld worden die misschien helpt:
Toen de GPU behandeld werd voor garantie, heb ik Guild wars 2 gespeeld met de Intel HD 4600 Graphics (alles op low settings dus
).
In deze tijd (een week) heb ik GEEN enkel probleem gehad..
De GPU en CPU raken trouwens NOOIT over de 65°C.
De PC heeft de volgende specs:
Asus GTX 780TI DC2 OC
i7 4790k
XFX Core Edition PRO750W
Asus maximus VII hero
16GB RAM
Alvast Bedankt!
Xazone
Mijn probleem is het volgende:
Dit is mijn eerste build ooit die ik heb samengestoken bijna 2 maand geleden.
Alles was perfect tot een week na het samensteken, toen speelde ik BF4 en plots kreeg mijn monitor geen signaal meer en ging in slaapstand..
Dit was echter opgelost door simpelweg een nieuwe server te joinen met een nieuwe map.
Maar een goede 2 weken geleden kwam het probleem terug, dit gebeurd nu op andere games (Guild Wars 2 & ArcheAge).
Het gebeurd al na 1 minuut spelen..
Ik heb al vanalles geprobeerd;
Nieuwe monitor met een volledig andere aansluiting, Eerste aansluiting was VGA met DVI adapter, nu is het HDMI.
Grafische kaart werd opgestuurd voor garantie (ik dacht dat deze defect was en dit probleem veroorzaakte) en ik kreeg een gloednieuwe terug.
Probleem was ook niet opgelost hiermee..
Alle Nvidia Drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Alles van kabels bekeken in de case en gecontroleerd als deze goed waren aangesloten.
BIOS geupdate. Geen effect..
Ook dit moet vermeld worden die misschien helpt:
Toen de GPU behandeld werd voor garantie, heb ik Guild wars 2 gespeeld met de Intel HD 4600 Graphics (alles op low settings dus
In deze tijd (een week) heb ik GEEN enkel probleem gehad..
De GPU en CPU raken trouwens NOOIT over de 65°C.
De PC heeft de volgende specs:
Asus GTX 780TI DC2 OC
i7 4790k
XFX Core Edition PRO750W
Asus maximus VII hero
16GB RAM
Alvast Bedankt!
Xazone