Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Best Tweakers ik heb de hardware markt niet meer op mijn netvlies, daarom een vraag aan juli. Ik wil mijn kinderen een Android tablet geven . Mijn zoontje is en gamer en kijkt youtube met de tablet, en mijn dochter Netflix en social media. Tablets liefst 10’’ en rond de 400€. Wat zijn de Tablets die ik op dit moment het best kan kopen voor beschreven toepassing en prijsklasse ?

Al vast bedankt

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-11 09:32
Eerst even dit topic doorlezen:
De regels voor dit forum

Thanks ;)

• DikkeTimo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 20:30
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:15:
Best Tweakers ik heb de hardware markt niet meer op mijn netvlies, daarom een vraag aan juli. Ik wil mijn kinderen een Android tablet geven . Mijn zoontje is en gamer en kijkt youtube met de tablet, en mijn dochter Netflix en social media. Tablets liefst 10’’ en rond de 400€. Wat zijn de Tablets die ik op dit moment het best kan kopen voor beschreven toepassing en prijsklasse ?

Al vast bedankt
Beste Tweaker

Is het budget 400 voor 2 device of voor een device?

Gr Tim

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:37

13art

Moderator Mobile
Graag eerst zelf wat meer voorwerk doen. Welke tankers heb je zelf in gedachte en waarom twijfel je nog daar tussen. Verder dit topic verplaatst naar het mobile aankoop advies gedeelte.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tim dit is per stuk .
Dike-Timo schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:26:
[...]

Beste Tweaker

Is het budget 400 voor 2 device of voor een device?

Gr Tim

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de diverse apparaten hier op Tweakers natuurlijk bekeken maar kom plotseling intel processors en led schermen en zoveel nieuwe ontwikkelingen tegen dat ik de bomen het bos niet meer zie. Hou me hier al zo en twee jaar niet meer van op de hoogte. En heb het gevoel uit de prehistorie te komen :)
l3art schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:05:
[mbr]Graag eerst zelf wat meer voorwerk doen. Welke tankers heb je zelf in gedachte en waarom twijfel je nog daar tussen. Verder dit topic verplaatst naar het mobile aankoop advies gedeelte.[/mbr]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2014 20:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
De gebruiksaanwijzing, heel eerlijk O-) lees ik altijd ;) sorry !

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-10 22:53
Voor je dochter (Netflix=films kijken) heb je een mooi scherm nodig. Voor je zoon (games) is echter snelheid (icm werkgeheugen) van belang aangezien de games anders traag gaan. Verder heeft je zoon (games) ook wat meer opslagruimte nodig aangezien de huidige spelletjes flink wat ruimte innemen. Wellicht zijn er tablets die alles combineren dan heb je een mooie koop.
Verder is het natuurlijk van belang welk besturingsysteem (OS) je kiest. Voor kinderen zou ik persoonlijk voor Android gaan, maar dat is persoonlijk.

Hier een paar voorstellen waar ik heel blij mee zou zijn als ik die cadeau kreeg ;)

http://tweakers.net/categ...PNaGFkc1f05mqipU0L8MMb4BQ

Succes ermee! :)
Pagina: 1