Toon posts:

eecp client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik wil de beste man achter het eecp project mailen met wat vragen over de client. Gezien het feit dat hij toch druk bezig is met de ontwikkeling van die client lijkt het me niet onmogelijk wat suggesties te doen/bugs te melden.
Iemand aanvullingen zodat ik het 'namens een stel DPC members' kan sturen'?

Ik had het volgende:

- De client heeft geen optie om 'minimized' te starten. Als ik in de properties 'run minimized' selecteer start hij wel netjes op in de tray maar als ik hem dan vervolgens oproep staan de buttons verscholen achter 'permanent internet connection'.

- De optie 'permanent internet connection' staat iedere keer uit als ik hem opnieuw opstart.

- Optie om de tray icon te verbergen. Het window naar voren laten komen als de client nog een keer gestart wordt.

En nog wat lange termijn requests...

- Proxy

- Daily stats met flush history

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op dinsdag 12 juni 2001 23:58 schreef MarcoTC het volgende:
- De client heeft geen optie om 'minimized' te starten. Als ik in de properties 'run minimized' selecteer start hij wel netjes op in de tray maar als ik hem dan vervolgens oproep staan de buttons verscholen achter 'permanent internet connection'.
In de ECCp map staat bij de nieuwste versie een file eccp109.ini, waarin je

START_MINIMIZED=1
PERM_CONN=1

aan kan zetten. Werkt goed bij mij.
Als je de nieuwste versie niet hebt kun je die gewoon over de oudere heen installeren.
(wel backup maken, ik ben niet verantwoordelijk, als er wat mis gaat ken ik je niet, blabla ;) )
- De optie 'permanent internet connection' staat iedere keer uit als ik hem opnieuw opstart.
Zie boven.
- Optie om de tray icon te verbergen. Het window naar voren laten komen als de client nog een keer gestart wordt.
En nog wat lange termijn requests...

- Proxy
Je bedoelt flushen via een bestaande proxy? Dat zit er namelijk al in, bestandje proxy.txt in je map, met de inhoud "naam_proxyserver spatie poort".
Of bedoel je net zoals met de koe een eigen "stats" server?
- Daily stats met flush history
:)

http://www.donorofniet.nl/

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:44
Op woensdag 13 juni 2001 08:38 schreef jeroon het volgende:
Je bedoelt flushen via een bestaande proxy? Dat zit er namelijk al in, bestandje proxy.txt in je map, met de inhoud "naam_proxyserver spatie poort".
Of bedoel je net zoals met de koe een eigen "stats" server?
Maar zijn er ook proxies te downloaden en zelf in te zetten? Da's wel handig voor een eventuele latere megaflush (ik ben al aan het sparen :P )

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
een proxy is uberhaupt wel handig, zo kan ik van alle pc's zonder internet ze op 1 plek verzamelen.