![]() |
Drone ervaring topicVoor mijn profielwerkstuk ben ik bezig met onderzoek naar drones. Daarom ben ik op zoek naar ervaringen van mensen met drones. Dit hoeven geen high end drones te zijn van een paar honderd euro. Maar kunnen ook drones uit China zijn of zelf gebouwde drones.Natuurlijk is dit topic niet alleen gericht op mijn profielwerkstuk maar ook om ervaringen uit te wisselen en te discussiëren over drones. |
LinksHieronder een paar links naar populaire dronesParrot AR drone 2.0 De Parrot Ar Drone 2.0 biedt veel leuk dingen. Zoals besturing via de smartphone of tablet, 720p camera en een grote community Deze drone kost voor de goedkoopste versie zoon 290 euro. DJI Phantom 2 De DJI Phantom is eigenlijk toch wel de ultieme drone. Je kunt hem automatische naar bepaalde punten laten vliegen. Ook kan hij zelf naar de opstijg locatie vliegen en zorgt ervoor dat hij niet in no-fly zones komt. Zoals bij vliegvelden. Deze versie kost maar liefst 560 euro. Syma X5C Explorer De Syma X5C is een chinees drone. Hij biedt een makkelijk besturing met een controller en een Camera van 2 MP. Hij is in Nederland vanaf 70 euro te koop. In china kun je hem met goed zoeken halen voor meer dan de helf. Hubsan X4 De Hubsan X4 is tevens een chinees drone. Het is een simpele drone voor beginners. Hij beschikt over een camera met een imposante 0.3 Mp. En is te koop vanaf 40 euro. Van deze drone is ook een uitvoering die reallife beelden doorzend naar je controller. Deze is te krijgen vanaf zoon 110 euro. |
Regel(tjes)Als iedereen zich aan deze regels zou willen houden blijft het een overzichtelijk topic
|
Vragen/opmerkingenMocht iemand nog vragen op opmerkingen hebben kun je me altijd mij pm'en |
Beste c.schrijver,
Je hebt zo te zien veel moeite in je openingspost gestopt. Tweakers is een hele actieve community en uiteraard hebben we al een soortgelijk topic, Het Grote Drone / Multirotor topic - deel I. Open sinds mei 2013 en reeds bijna 1600 replies. Dit topic kan je helaas niet inzien, omdat je nog geen 50 posts hebt (één van de twee voorwaarden). Je zou contact op kunnen nemen met de lokale mods, Señor Sjon of Standeman, misschien kunnen ze wat voor je betekenen, zodat je toegang kan krijgen.
Veel succes met je PWS, maar dit topic gaat op slot.
Sander
Moderator Harde Waren
Je hebt zo te zien veel moeite in je openingspost gestopt. Tweakers is een hele actieve community en uiteraard hebben we al een soortgelijk topic, Het Grote Drone / Multirotor topic - deel I. Open sinds mei 2013 en reeds bijna 1600 replies. Dit topic kan je helaas niet inzien, omdat je nog geen 50 posts hebt (één van de twee voorwaarden). Je zou contact op kunnen nemen met de lokale mods, Señor Sjon of Standeman, misschien kunnen ze wat voor je betekenen, zodat je toegang kan krijgen.
Veel succes met je PWS, maar dit topic gaat op slot.
Sander
Moderator Harde Waren
[ Voor 32% gewijzigd door br00ky op 02-11-2014 22:14 ]
Dit topic is gesloten.
![]()