[V&A] Prijsfilter filtert niet op gratis

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Zojuist viel het mij op dat als ik het prijsfilter in de V&A op prijsloos (min) en 0 (max) zet, er niet gefilterd wordt. Ik had verwacht dat alléén ads met als prijs "gratis" weergegeven zouden worden, maar dat gebeurt niet.

http://tweakers.net/aanbo...jXUUSqpLEgtVrKKVkpUiq0FAA
edit: En deze specifieke filterinstelling wordt niet in de link onthouden :S

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 02-11-2014 17:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-11 16:19
Misschien verkeerd om te kicken, maar zag nog geen melding dat het opgepakt is en een schopje is minder erg als ene nieuw topic.
Maar dit probleem is nog steeds

(Safari 8.0.2 Os X Yosemite)

• Diamondo25
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 15:03
Bump, want nogsteeds relevant.

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-11 12:50
Als ik min "prijsloos" en max "0" filter krijg ik alleen advertenties met gratis

Google chrome - Windows 7

• Diamondo25
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 15:03
Bennnie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:48:
Als ik min "prijsloos" en max "0" filter krijg ik alleen advertenties met gratis

Google chrome - Windows 7
Ben dan wel benieuwd welke URL dit oplevert, want ik krijg niet alleen maar gratis advertenties te zien.

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-11 12:50
Diamondo25 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:18:
[...]

Ben dan wel benieuwd welke URL dit oplevert, want ik krijg niet alleen maar gratis advertenties te zien.
Ah mijn fout. Nu ik het nogmaals doe zie ik inderdaad veel meer dan alleen gratis advertenties
Pagina: 1