Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

50-55 inch led tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een 50-55 inch led tv

Mijn budget is 1250 euro.

Ik twijfel over de volgende modellen:

sony 50W805B -> gratis upgrade naar KDL50W829B (goede prijs kwaliteit)

samsung UE55H6400 (goede prijs kwaliteit)

samsung UE55F7000 (mooiste design in mijn ogen, maar ouder model)

welke tv zou jullie keus zijn? ik Neig naar de f7000 vanwege het design. Op de een of andere manier vind ik sony niet zo mooi.

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-11 17:19
Heb je een console en speel je daar veel op dan zou ik opzeker voor de Sony gaan.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Smaak is natuurlijk persoonlijk maar mijn keuze zou ook naar de Sony gaan. Ook omdat deze gezien de lage input lag goed geschikt is om te gamen. En hij heeft naar mijn mening is prima beeldkwaliteit.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Waarom de Sony niet in 55 inch of heb je een bepaalde winkel al in gedachten? In de pricewatch is de F7000 1400 euro?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik game niet, de f700 is te koop bij smits arnhem voor 1199€.
Zou deze qua beeld veel verschillen met de Sony?

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het zal elkaar vast niet veel ontlopen, bovendien is de F7000 een 200Hz model en tov de 6400 heeft het ook nog een Ultra Clear Panel wat het contrast (nog meer) ten goede zou moeten komen ... Dacht dat dat nadelig zou zijn in een ruimte met veel zonlicht en iemand het daarom afgeraden (van het spiegelende soort). Maar als je daar geen last van hebt zou ik er zelf bij gelijkwaardige prijzen wel voor gaan, zeker nu ik weet dat er een 200Hz paneel in zit en veel sport kijk (de meerwaarde tov een 100Hz wordt gezegd is wel veel minder dan een 100Hz tov een 50hz, vandaar ook bij gelijkwaardige prijzen).

Tussen de H6400 en 55W829B zou ik wel voor de Sony gaan aan de ene kant vanwege bekendheid met Sony tv's (x-reality pro engine staat al jarenlang goed aangeschreven en die menu's van Samsung vond ik er grafisch nooit uit zien) en aan de andere kant zo goed als geen interesse in het smart tv gedeelte.
Pagina: 1