Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voor mijn studie, dus hij moet wel redelijk licht zijn voor het meenemen, ook wil ik graag wat oude games erop kunnen spelen als dat mogelijk is. Ik doe ook aan foto /video bewerking. Mijn dj software wil ik er ook graag op installeren.
Wat is je budget?
ik zit te denken aan budget van 600 -700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik neem de laptop met grote regelmaat mee naar school, projecten etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een aantal laptops gezien:
Toshiba Satellite S50-136B
Toshiba Satellite S50D-A-10L
en een asus f555ld-xx088h.
Andere merken of typen mogen aangeraden worden.
Deze bekeek ik omdat er ene i5 of hoger inzit en een grafische kaart. Ook las ik iets over hybride / ssd dat dat zorgt dat een laptop snel houdt? Met een laptop hoop ik wat jaren mee te kunnen, het is niet iets wat ik ieder jaar aanschaf. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren want ik weet het zelf niet zo goed omdat er erg veel soorten laptops zijn.
met vriendelijke groet,
Glen
De laptop is voor mijn studie, dus hij moet wel redelijk licht zijn voor het meenemen, ook wil ik graag wat oude games erop kunnen spelen als dat mogelijk is. Ik doe ook aan foto /video bewerking. Mijn dj software wil ik er ook graag op installeren.
Wat is je budget?
ik zit te denken aan budget van 600 -700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik neem de laptop met grote regelmaat mee naar school, projecten etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een aantal laptops gezien:
Toshiba Satellite S50-136B
Toshiba Satellite S50D-A-10L
en een asus f555ld-xx088h.
Andere merken of typen mogen aangeraden worden.
Deze bekeek ik omdat er ene i5 of hoger inzit en een grafische kaart. Ook las ik iets over hybride / ssd dat dat zorgt dat een laptop snel houdt? Met een laptop hoop ik wat jaren mee te kunnen, het is niet iets wat ik ieder jaar aanschaf. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren want ik weet het zelf niet zo goed omdat er erg veel soorten laptops zijn.
met vriendelijke groet,
Glen