Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop Advies School / Werk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop (ultrabook) voor mijn school, werk en privé. Ik heb zelf al een aantal modellen uitgezocht en ben benieuwd wat jullie mij adviseren en waarom.
Ik zoek een laptop die weer aardig wat jaartjes mee kan gaan.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop voor school (dus standaard dingen als tekstverwerken en internetten) en voor werk (DJ), dus hij moet ook Traktor Pro 2 kunnen draaien. Verder ga ik hem ook privé gebruiken en wil ik er ook af en toe een game op kunnen spelen. Dit zal niet regelematig zijn en zullen niet de high end games worden.
Verder ga ik volgend jaar waarschijnlijk ICT of accountancy studeren. Misschien dat iemand daar niet advies over heeft welk OS daar het meest geschikt voor is.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de €1000,00. Ik ben eventueel bereid om voor een laptop waarmee ik zeker jaren vooruit kan meer te betalen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet elke dag mee naar school (in een schooltas op de fiets). Hij wordt dus 5 dagen in de week vervoerd en soms nog in de weekend op de avonden (voor werk).
Hij mag dus niet te zwaar en te groot zijn. (liefst 13"/14")

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf geen bepaalde voorkeuren voor merken etc.
Zelf had ik de volgende laptops gezien en ben benieuwd wat jullie advies is voor deze laptops

pricewatch: Asus Zenbook Touch UX302LG-C4002H
pricewatch: Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2014) 2,6GHz 256GB

Ik ben zelf niet bekend met OS X, maar hoor veel verschillende verhalen. Sommigen vinden het geweldig en willen nooit meer Windows, anderen willen juist Windows en vinden het te beperkt.
Wat is volgens jullie de beste keus. Alternatieven zijn altijd welkom.

Alvast Bedankt
Bertrik