AMD Gaming Evolved progamma. HELP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raistly
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-12-2022
Beste mensen,

Al een tijdje heb ik het progamma van AMD. Zoals de meesten ook hebben. AMD Gaming Evolved.
Dit progamma staat bij mij altijd aan. Sinds kort wilde ik mij er meer in gaan verdiepen. Helaas kan ik zo goed als niks met het progamma uitvoeren. Hopelijk dat iemand mij hiermee kan helpen.

Het zit namelijk zo, bij de Home tab heb je drie dingen.

1. Stuurprogamma's
2. Optimaliseren games scannen
3. Hardware

1. Stuurprogamma is bijgewerkt tot de laatste patch dus dat is gelukkig goed. Hierdoor kan ik wel gewoon blijven gamen en is mijn video kaart up to date.

2. Het optimaliseren van games blijft draaien. (Het tandwieltje) Het progamma blijft maar zoeken naar games. Als ik daar naartoe ga en op games scannen klik kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar niks gebeurd er. Heb eens de hele nacht de scan aan laten staan. Hij blijft door scannen en vind niks. Dit vind ik best frusterend en wil dat dit gewoon opgelost kan worden.

3. Hardware blijft ook telkens draaien. (Het tandwieltje) Daarbij staat; Wachten tot het scannen start. Ik kan lang wachten maar dit start nooit :/ .

Als ik gebruik wil maken van de andere tabbladen die bovenin het progamma staan kan ik klikken wat ik wil. Deze worden mooi niet geopend. Het enige wat ik kan aanklikken is het mannetje waar je jouw eigen profiel kan aanpassen. Mijn steam account heb ik dan wel kunnen koppelen aan het AMD progamma maar dit mocht niet baten.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen en/of heeft hetzelfde probleem gehad. Ik hoor het graag van jullie.
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
Ik heb ook Raptr, het werkt niet altijd even goed. In principe moet het programma je games automatisch vinden maar dit gebeurt niet altijd. Misschien programma eens opnieuw installeren?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raistly
Het progamma staat al voor een lange tijd geïnstalleerd op mijn pc. Maar nog nooit heeft het geïnstalleerde games kunnen vinden.
Ik weet niet als het verstandig is om het opnieuw te installeren. Dit doordat het stuurprogamma nu goed bijgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Je stuurprogramma zal gewoon geinstalleerd blijven dus het kan geen kwaad om Raptr nog eens te installeren. Werkt het dan nog niet dan zou ik even op de forums gaan neuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raistly
Op de forums van Raptr zelf bedoelt u?
Maakt u ook gebruik van Raptr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Raistly schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:19:
Op de forums van Raptr zelf bedoelt u?
Maakt u ook gebruik van Raptr?
Zeg maar je hoor :)

En ja ik bedoelde de forums van Raptr zelf. Ik gebruik het programma zelf ook ja. Problemen die ik zelf heb met Raptr is dat hij lang niet al m'n games ziet en als ik ze handmatig toevoeg detect ie ze niet. Blijft soms dus wat buggy.

Pagina: 1