We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Maar aan je verhaal te lezen is dat niet zo. Waarschijnlijk heeft de reseller zijn eigen EMail adres als Administrator neer gezet en dan ben je simpelweg het haasje. Een verhuizing ga je voor morgen niet geregeld krijgen en als de reseller gewoon niet reageerd kun je daar ook niets mee.
In de whois is de informatie ook niet bijgewerkt zie ik net, dus de hoster lijkt nog geen actie te hebben ondernomen.
Domain Status: PENDING_VERIFICATION
Domain Status: PARKED
Registrant Email: [LEEG]

De reseller lijkt hem ingekocht te hebben via http://www.ascio.com/, misschien kan ik het daar nog een keer proberen.
[ Voor 31% gewijzigd door arjants op 02-11-2014 14:21 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Al meerdere gTLD's op deze manier geheractiveerd.
//Thapous
Die reageert op dit moment niet en lijkt op zondag gesloten te zijn dus daar verwacht ik vandaag helemaal niet meer van.Thapous schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:21:
Contact opnemen met de partij waarbij je de domeinnaam hebt vastgelegd. Domeinhouder aanpassen en vragen of de e-mail opnieuw verstuurd kan worden.
Al meerdere gTLD's op deze manier geheractiveerd.
Zou een verhuizing incl het completen van alle data niet een mogelijkheid zijn?
Dan verhuizen naar een hoster met ICANN verficatie knop en de DNS settings overnemen
Geld maakt me op dit moment niet uit, het gaat om 130 mailboxen die nu niet gevuld worden.
[ Voor 23% gewijzigd door arjants op 02-11-2014 14:30 ]
Verwijderd
Als je ergens een bon, factuur of wat dan ook liggen hebt met daarop de aankoop van dat domein dan is dat alvast een goed begin.
ICAN mailt zo nu en dan af of een domein nog actief is bij een bepaalde houder. Wanneer je die emails of gegevens niet bevestigd dan krijg je dit soort dingen dus.