Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horax
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Hallo,

Ik was aan het zoeken voor een simpele microfoon voor mijn laptop toen kwam ik een klein microfoontje tegen met deze specificaties

MINI MICROFOON

Deze microfoon is zeer compact en gemakkelijk en snel geinstalleerd op elke laptop of PC. Deze microfoon is buigbaar en heeft heeft een omni-bereik waardoor de geluidskwaliteit altijd superieur zal zijn.

• Buigmogelijkheid 90 of 180 graden
• Bereik: Omni
• Impedantie: 2.2K Ohm
• Gevoeligheid: -54 +/-3 dB
• Freqventie: 100 Hz ~10K Hz
• Afmetingen: 9.7cm x 6.5cm

Gewoon uit nieuwschierigheid, Wat betekent nou Omni? Ik heb het proberen te google maar ik kwam alleen forums tegen met athennes (omni) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
het betekent hetzelfde als bij een antenne... het ontvangt/verzend niet van een bepaalde richting maar van alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:45

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horax
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Dankjewel, is er ook een mogelijkheid om de uiterste afstand te kunnen uitrekenen van een microfoon?

(bijv dat als ik achter in de kamer sta mij nog steeds kan horen of dat ik binnen 2 meter moet zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
dat hangt af van hoeveel ruis je wilt hebben. van dichtbij is je stem harder dan de ruis. en van afstand moet er meer versterkt worden waaronder de ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Horax schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:21:
Dankjewel, is er ook een mogelijkheid om de uiterste afstand te kunnen uitrekenen van een microfoon?

(bijv dat als ik achter in de kamer sta mij nog steeds kan horen of dat ik binnen 2 meter moet zijn?)
Als ik jou was zou ik even op zoek gaan naar de datasheets van de microfoon in kwestie. Met een beetje geluk staan daar de gegevens in die je zoekt.
Pagina: 1