Bij mijn weten is dat gewoon de pro versie, enkel met een discount omdat hij alleen te bestellen is vie een e-mail adres afkomstig van een geregistreerd opleidings-instituut.
Ik heb dat aanbod, registreert als "Microsoft Windows 8.1 Pro" - 6.3.9600 Build 9600. Je kunt het ook gewoon schoon installeren, de downloader laat je een bootable DVD / USB schijf aanmaken.
Ik heb dat aanbod, registreert als "Microsoft Windows 8.1 Pro" - 6.3.9600 Build 9600. Je kunt het ook gewoon schoon installeren, de downloader laat je een bootable DVD / USB schijf aanmaken.
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Het verschil is de licentie vermoed ik. Je kan deze alleen kopen waarschijnlijk als je kan bewijzen dat je student bent aan een erkende onderwijsinstelling (e-mail adres veelal is voldoende).
Officieel moet je dan ook weer het product verwijderen als je geen student meer bent.
Overigens is deze bijna net zo duur als een OEM versie van Windows 8.1 Home Edition. Dus het is de vraag dan of je aan de eisen voldoet (student zijn) en of je de features van de Pro versie echt nodig hebt.
Officieel moet je dan ook weer het product verwijderen als je geen student meer bent.
Overigens is deze bijna net zo duur als een OEM versie van Windows 8.1 Home Edition. Dus het is de vraag dan of je aan de eisen voldoet (student zijn) en of je de features van de Pro versie echt nodig hebt.
Als je student bent kan je ook kijken of je via Surfspot.nl kan bestellen. Of dat scheelt met de prijs weet ik niet maar Surfspotlicenties mag je ook blijven gebruiken als je geen student meer bent, daarom zjn ze duurder dan medewerkerslicenties. (ohja, bij Surfspot kan je alleen upgrades kopen)
Waar een wil is, is een stopcontact....
RDP, Hyper-v en bitlocker maken het vaak toch wel de moeite waard (vooral RDP is gewoon handig).CMD-Snake schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:56:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.