Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-04 09:57
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000553531.png

Er is weer een nieuwe telefoon in de HTC Desire serie, het moet een high mid-range toestel worden... Hij heet de HTC Desire Eye.

Het toestel heeft een 5,2 inch full HD, Super-LCD3 scherm aan boord met een pixelverhouding van 1920x1080 pixels en een pixeldichtheid van 424 ppi. Er is 2GB werkgeheugen aanwezig en 16GB intern geheugen worden. Er is ook een microSD-kaartslot in het toestel te vinden.

De processor is de Snapdragon 801 van Qualcomm die geklokt is op 2,3GHz en het toestel zal worden uitgebracht in twee kleuren: Coral Reef (wit/rood), Blue Lagoon (lichtblauw/donkerblauw), helaas is voorlopig alleen nog de kleur Blue Lagoon beschikbaar. Het toestel heeft een adviesprijs van € 499.

Uiteraard zijn WiFi (a/b/n/g/ac), Bluetooth, NFC, LTE en GPS in het toestel te vinden en ook zal het toestel de Boomsoundspeaker aan boord hebben.

De accu heeft een capaciteit van 2300mAh met door middel van de quickcharge-technologie van Qualcomm kan 80% van de accu worden opgeladen in slechts 1 uur tijd. Wat nog mooier is, is dat onlangs nog een HTC Rapid Charger is onthuld, waarmee je in 15 minuten(!) weer 8 uur batterij zult hebben. Het toestel zal worden uitgeleverd met Android 4.4.4 KitKat, met daaroverheen de laatste versie van HTC's Sense. De telefoon kan via het twee keer op het scherm tikken uit standby worden gehaald en er zijn nog enkele vernuftige swipe-bewegingen te doen op het scherm als de telefoon uitstaat om deze zo te ontwaken. Zo kun je bijvoorbeeld gelijk naar het homescreen bij het unlocken, of juist naar het Blinkfeed-scherm.

Zowel de front- als achtercamera zijn uitgerust met 13mp groothoeklens en een dubbele LED-flitser. Waar de camera's echter verschillen is de diafragma-opening (f/2.0 vs f/2.2) en de wijdte van de lens (28mm vs 20mm). Het is echter jammer dat hij slechts 1080p op 30fps doet en geen 4K ondersteunt. Hiernaast is er de geweldige "Eye experience" die recentelijk ook is uitgerold naar andere high-end toestellen van HTC.
De HTC Eye Experience app maakt het bijvoorbeeld mogelijk om twee foto’s tegelijkertijd te maken en deze 50/50 te delen, terwijl de Crop-Me-in functie de foto van de selfie-camera verwerkt in de foto die is gemaakt met de camera op de achterzijde.

HTC Desire Eye specificaties
Android OSAndroid KitKat 4.4
SkinHTC Sense
ChipsetQualcomm Snapdragon 801
Processor snelheid2300MHz
Intern geheugen16GB
RAM geheugen2048MB
Flash geheugenmicroSD
GPS Glonass-ondersteuningJa
Scherm5,2" / Super LCD3 / 1920 x 1080 pixels
Frontcamera13 megapixels
Backcamera13 megapixel
Fysieke cameraknopJa
Accu (mAh, standby, spreektijd)2300mAh
Afmetingen 151.7 x 73.8 x 8.5 mm
Gewicht 154 gram
BijzonderhedenWaterdicht (IPX7), selfie-camera
NotificatieledjeJa
Adviesprijs€ 499,-

Afbeeldingslocatie: http://petapixel.com/assets/uploads/2014/10/htcdeireeye.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
Studentmobiel geeft aan dat ze ze begin volgende week verwachten, overigens hebben ze wel goedkeuring nodig om uit te gaan leveren van Hi (in mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
Telefoon wordt morgen geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seppii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-11-2024
Heb je de telefoon al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
Ja, helaas kan ik hem pas dinsdag openmaken, het is namelijk mijn verjaardagscadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
Hulde, werkelijk hulde aan HTC, ze hebben echt een (perfecte telefoon neergezet, de display mooi en helder, foto's zijn superscherp, de 5.2 inch display is zeker niet te groot en past perfect in de zak. Geluidskwaliteit is toppie, ik weet niet wat ik er nog meer over kan vertellen, maar vraag gerust raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Nu de Nexus 6 toch ietsje tegenvalt en de prijs wel behoorlijk aan de steile kant is, is deze HTC de frontrunner als nieuwe aanschaf in 2015. Heb altijd al HTC's gehad en dat zal dus ook niet veranderen.

Ben vooral blij met de microSD. Daar is HTC nogal schaars mee namelijk ;)

Weet iemand of deze al in winkels te bekijken/proberen is?

Bricks In Motion

Pagina: 1