Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630911

Topicstarter
Hallo ,

Sinds verleden week heb ik problemen om de batterij van mijn samsung S3 op te laden , als ik hem aan de lader hang laadt hij eerst op tot op ongeveer 40 % om daarna te ontladen 0 % , ik heb 2 laders geprobeerd alsook via de usb poort van mijn laptop , maar het probleem doet zich overal voor .

Kan het zijn dat de batterij stuk is ?

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat kan, maar het kan ook zijn dat een app hem leeg trekt. Controleer het batterijgebruik via de instellingen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:43
Dat kan...

Het zou ook aan de USB-kabel kunnen liggen, heb je die al meerdere geprobeerd? Laadt de telefoon wel bij als hij uit staat (en dus zelf geen stroom verbruikt tijdens het laden)?

Er is een app Galaxy Charging Current die de laadsnelheid kan laten zien. Als dat onder de 1000mA is zou ik de lader of kabel verdenken.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:43

TommieW

Numa numa.

Anoniem: 630911 schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:16:
Hallo ,

Sinds verleden week heb ik problemen om de batterij van mijn samsung S3 op te laden , als ik hem aan de lader hang laadt hij eerst op tot op ongeveer 40 % om daarna te ontladen 0 % , ik heb 2 laders geprobeerd alsook via de usb poort van mijn laptop , maar het probleem doet zich overal voor .

Kan het zijn dat de batterij stuk is ?

Patrick
Grappig. Bij mijn S3 heb ik sinds een paar dagen dit probleem ook. Bij het gebruik van een andere kabel is dit probleem opgelost. Ik moet er nog verder onderzoek naar doen, maar het lijkt er op dat de USB kabel kabelbreuk heeft.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630911

Topicstarter
@xander en @tommiew , ik had nog een andere usb oplaadkabel liggen en heb hiermee de S3 probleemloos kunnen opladen , het probleem is dus ergens een foutje in de usb kabel.

Met dank ,

Patrick