Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen (ik speel op dit moment vooral de games met de lagere minimale systeem vereisten maar ik wil nu ook games zoals battlefield of watch dogs gaan spelen) maar ook wel eens dingen zoals een simpel bestandje schrijven op word.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik hou als maximale prijs aan 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een muis en toetsenbord een scherm is niet in het buget inbegrepen maar ik zou hier wel graag wat informatie over willen wat goed en niet goed is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoon een een systeem waar ik 95% van de games mee kan draaien zonder echt grote problemen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb altijd een intel cpu gehad daar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een stille pc is niet het aller belangrijkste want ik heb toch 99% van de tijd een headset met muziek op zolang de pc niet door mijn headset heen komt vind ik het best.
Ga je overklokken?
ik vind overklokken voor games bijna nutteloos daarvoor is het systeem ook niet bedoeld.
hierbij nog mijn lijstje
voornamelijk gamen (ik speel op dit moment vooral de games met de lagere minimale systeem vereisten maar ik wil nu ook games zoals battlefield of watch dogs gaan spelen) maar ook wel eens dingen zoals een simpel bestandje schrijven op word.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik hou als maximale prijs aan 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een muis en toetsenbord een scherm is niet in het buget inbegrepen maar ik zou hier wel graag wat informatie over willen wat goed en niet goed is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoon een een systeem waar ik 95% van de games mee kan draaien zonder echt grote problemen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb altijd een intel cpu gehad daar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een stille pc is niet het aller belangrijkste want ik heb toch 99% van de tijd een headset met muziek op zolang de pc niet door mijn headset heen komt vind ik het best.
Ga je overklokken?
ik vind overklokken voor games bijna nutteloos daarvoor is het systeem ook niet bedoeld.
hierbij nog mijn lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 339,90 | € 339,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | BitFenix Shadow | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 72,60 | € 72,60 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,47 | € 14,47 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 973,97 | |