Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, office toepassingen, series kijken, en de mogelijkheid om te gamen. Games hoeven zeker niet op de hoogste settings,maar wel speelbaar, eigenlijk voornamelijk single-player.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, speakers. Verder alles nieuw nodig, ben eigenlijk niet zo'n fan van tweedehands, maar op tweakers geen ervaring mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar betrouwbaar is. Lijstje tot nu toe zelf bedacht:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen speciale wensen verder. Geluid, stroomverbruik e.d. maken me niet veel uit.
Ga je overklokken?
Nee
Ik hoor het graag als er nog adviezen zijn om het systeem beter te maken binnen het budget of gelijkwaardige prestaties voor minder geld.
Surfen, office toepassingen, series kijken, en de mogelijkheid om te gamen. Games hoeven zeker niet op de hoogste settings,maar wel speelbaar, eigenlijk voornamelijk single-player.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, speakers. Verder alles nieuw nodig, ben eigenlijk niet zo'n fan van tweedehands, maar op tweakers geen ervaring mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar betrouwbaar is. Lijstje tot nu toe zelf bedacht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | ICIDU DVI-D Single Link Monitorkabel, 2m | € 11,58 | € 11,58 |
| 1 | BenQ DL2215 Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Logitech K120 (Internationaal) | € 8,95 | € 8,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Antec VP450P | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 59,74 | € 59,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 598,12 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen speciale wensen verder. Geluid, stroomverbruik e.d. maken me niet veel uit.
Ga je overklokken?
Nee
Ik hoor het graag als er nog adviezen zijn om het systeem beter te maken binnen het budget of gelijkwaardige prestaties voor minder geld.