Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Router Accepteerd het standaard wachtwoord niet

Pagina: 1
Acties:

• oko2708
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-11 09:48
Beste Tweakers,

Ik ben momenteel bezig met het proberen, mijn 2 routers om te zetten tot één effectief netwerk, maar er is een klein probleempje. Ik heb net beide router gereset en nu wil mijn 2e router het standaard wachtwoord niet meer accepteren. Ook het oude wachtwoord wordt niet geaccepteerd.

Ik heb vrijwel alle combinaties van standaard wachtwoorden geprobeerd die ik ken:
admin, Admin, Sitecom, 1234, 4321, epicrouter en het veld blank

Ik heb de bovenstaande woorden afgewisseld bij wachtwoord en gebruikersnaam en heb ze nu toch onderhand allemaal gehad.

verder heb ik nog op de default router password pagina van portforward.com gekeken maar ook die wachtwoorden hadden geen succes.

De mainrouter in de meterkast is een experiabox V8, maar daar is niet mee aan de hand
de 2e router (aan gesloten op de expriabox via ethernetkabel) is een Sitecom 300N x2 router (art. code: WLR-2000)

Heeft iemand een idee om dit te fixen?

Bedankt!
Joël

[ Voor 11% gewijzigd door oko2708 op 01-11-2014 23:35 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het belangrijkste ontbreekt nog : Welke routers? Merk en type ...

Daarna even kijken bij de support afdeling van de fabrikant.

[ Voor 32% gewijzigd door redfoxert op 01-11-2014 23:26 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• oko2708
Ohh tuurlijk wat stom! Dat moet ik natuurlijk nog even toevoegen. Ik ga het direct doen!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:46
Wat gebruik je als gebruikersnaam ?

Cloud ☁️

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
Als ik sitecom moet geloven is er voor deze router geen generiek standaard wachtwoord, maar staat het standaard wachtwoord op de sticker onder op je router of op de meegeleverde flyer.

Gebruikersnaam moet 'admin' zijn.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• oko2708
Xander schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:43:
Als ik sitecom moet geloven is er voor deze router geen generiek standaard wachtwoord, maar staat het standaard wachtwoord op de sticker onder op je router of op de meegeleverde flyer.

Gebruikersnaam moet 'admin' zijn.
Klopt ik hem hem gevonden. Bedankt.

Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ook een router heb gezien waarbij het standaard wachtwoord hetzelfde was als het netwerk wachtwoord, maar goed ik ben binnen dus ik ben helemaal blij :)

Verwijderd

8)7 iets met RTFM enzo... :P
Pagina: 1