Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
een vastloper is heel simpel dat je systeem er zomaar opeens mee stopt (beeld staat stil en je kunt niks meer), of crashed. (blauw scherm, vage errors etc)
Kan 1000000001 oorzaken hebben....
Kan 1000000001 oorzaken hebben....
Geen inspiratie
Verwijderd
hehe denk dat ie dat wel wist hoorOp dinsdag 12 juni 2001 23:29 schreef martijn12345 het volgende:
een vastloper is heel simpel dat je systeem er zomaar opeens mee stopt (beeld staat stil en je kunt niks meer), of crashed. (blauw scherm, vage errors etc)
maar idd kan eindeloze oorzaken hebben....
waneer je hele pc vast zit
en zelfs alt+cltr+del niet meer werkt
zodat je op de reset knop moet drukken
en een woede aanval krijgt en die hele pc in elkaar wilt slaan
en zelfs alt+cltr+del niet meer werkt
en een woede aanval krijgt en die hele pc in elkaar wilt slaan
Maar dat je die gebrekt hebt tijden geleden en nog steeds niet gemaakt zodat je die Aan/Uit knop 3 sec in moet houden. Klote ATXOp woensdag 13 juni 2001 01:40 schreef happy3736 het volgende:
Verwijderd
vastloper... uuh sorry als ik stom uit de hoek kom hoor. Maar je heb een vastloper... als het vast loopt.
Kan met je computer zijn.. maar kan ook met je brommer gebeuren.
Dus eerst ging hij nog wel.. en toen niet meer.. dan zit ie vast. Men zegt dan ook wel eens HEY EEN VASTLOPER
Kan met je computer zijn.. maar kan ook met je brommer gebeuren.
Dus eerst ging hij nog wel.. en toen niet meer.. dan zit ie vast. Men zegt dan ook wel eens HEY EEN VASTLOPER
Verwijderd
Praat me er niet van pleaseOp woensdag 13 juni 2001 01:43 schreef Red Baron het volgende:
[..]
Maar dat je die gebrekt hebt tijden geleden en nog steeds niet gemaakt zodat je die Aan/Uit knop 3 sec in moet houden. Klote ATX
Ik heb dus hetzelfde GRRR, en te lui om te maken
red baron, fallen_angel:
ATX zuigt *NIET*.
Dankzij deze standaard passen tegenwoordig elke voeding, mobo en kast bij elkaar. Ook heb je met deze standaard altijd onboard HD controller, pci sloten enz op de juiste plek. En zijn de powermanagement regelingen gestandardiseerd.
Wat betreft dat 3seconden moeten vasthouden (het is 4secs btw); dat kun je in bijna elke (of echt elke?) bios instellen.
Of: je zorgt dat je nooit je compu hoeft te resetten: draai een echt OS.
ATX zuigt *NIET*.
Dankzij deze standaard passen tegenwoordig elke voeding, mobo en kast bij elkaar. Ook heb je met deze standaard altijd onboard HD controller, pci sloten enz op de juiste plek. En zijn de powermanagement regelingen gestandardiseerd.
Wat betreft dat 3seconden moeten vasthouden (het is 4secs btw); dat kun je in bijna elke (of echt elke?) bios instellen.
Is dat een flame!?Op woensdag 13 juni 2001 02:53 schreef deadinspace het volgende:
red baron, fallen_angel:
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Neej...das linux 
Maar wat ik vind roeleren is winxp..build 2485 doet ut hier perfecto...veeeel meer mogelijkheden dan linux, tenminste...als het gaat om software programma's en naar mijn gevoel slechts een beetje onstabieler...
Maar wat ik vind roeleren is winxp..build 2485 doet ut hier perfecto...veeeel meer mogelijkheden dan linux, tenminste...als het gaat om software programma's en naar mijn gevoel slechts een beetje onstabieler...
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
wat is een druiper...maar idd kan eindeloze oorzaken hebben....
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
Een vastloper wordt in 99% van de gevallen veroorzaakt door 3 oorzaken:
1. hitte
2. hardware-conflicten
3. en de grootste boosdoener: door fouten in programma's en drivers worden verkeerde instructies gestuurd naar de hardware.
Als deze hier niet mee overweg kunnen of een correcte melding kunnen geven, dan hangt je systeem
1. hitte
2. hardware-conflicten
3. en de grootste boosdoener: door fouten in programma's en drivers worden verkeerde instructies gestuurd naar de hardware.
Als deze hier niet mee overweg kunnen of een correcte melding kunnen geven, dan hangt je systeem
Pagina: 1