Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hiermee gamen, games zoals CSGO (vandaar dat ik een 144hz monitor heb gekozen) en games die nog uit gaan komen zoals Far Cry 4. Ik ben ook van plan om zo nu en dan een beetje te photoshopen en filmpjes te uploaden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis en een toetsenbord, verder heb ik niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag Intel en Nvidia dit zijn toch wel de merken die iedereen gebruikt dus dan zal het vast wel goed zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid moet natuurlijk niet al te hoog zijn en het energieverbruik maakt niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk alleen mijn videokaart omdat bijna alle games GPU based zijn. Dit doe ik pas als het echt nodig is.
Hier is mijn lijstje
Zoals ik al eerder zei ik ben van plan om veel CS GO te spelen, een 144hz monitor past hier goed bij dus daarom heb ik die gekozen.
Er komt nog een harde schijf bij maar dat doe ik pas als ik echt nodig schijfruimte nodig heb. Ik gebruik nu 4 jaar een laptop met 284gb schijruimte en ik heb nooit ruimte problemen gehad.
Ik vroeg me ook nog af of alles in de behuizing past? Een ASUS kaart is best wel groot dus vandaar.
Alvast bedankt!
Ik wil hiermee gamen, games zoals CSGO (vandaar dat ik een 144hz monitor heb gekozen) en games die nog uit gaan komen zoals Far Cry 4. Ik ben ook van plan om zo nu en dan een beetje te photoshopen en filmpjes te uploaden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis en een toetsenbord, verder heb ik niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag Intel en Nvidia dit zijn toch wel de merken die iedereen gebruikt dus dan zal het vast wel goed zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid moet natuurlijk niet al te hoog zijn en het energieverbruik maakt niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk alleen mijn videokaart omdat bijna alle games GPU based zijn. Dit doe ik pas als het echt nodig is.
Hier is mijn lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 197,85 | € 197,85 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 339,90 | € 339,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | BenQ XL2411Z Zwart | € 268,90 | € 268,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,47 | € 14,47 |
| 1 | Corsair CX600M | € 66,50 | € 66,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,- | € 92,- |
| 1 | TP-Link AV500 Mini Powerline Adapter Starter Kit (V1) | € 26,89 | € 26,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.215,91 | |
Zoals ik al eerder zei ik ben van plan om veel CS GO te spelen, een 144hz monitor past hier goed bij dus daarom heb ik die gekozen.
Er komt nog een harde schijf bij maar dat doe ik pas als ik echt nodig schijfruimte nodig heb. Ik gebruik nu 4 jaar een laptop met 284gb schijruimte en ik heb nooit ruimte problemen gehad.
Ik vroeg me ook nog af of alles in de behuizing past? Een ASUS kaart is best wel groot dus vandaar.
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door ChrisNL1998 op 01-11-2014 18:09 ]