Hoi
Een tijdje geleden heb ik mijn computer samen laten stellen en sinds kort dual monitor gaan draaien. In eerste instantie was het plug n play en deden de schermen het prima. Paar dagen erna rare freezes met random kleur strepen. Inmiddels gefixt door een scherm los te koppelen en toen was er niks aan de hand. In de tussentijd paar driver updates gedaan maar toen ik toch weer dual monitor wou gaan draaien deed ie het niet meer. De computer herkent hem wel maar als ik m probeer uit te breiden dan gaat het ene scherm op slaapstand en de andere aan. Ik heb driver updates gedaan en op internet rond gestruind naar fixes maar niets heeft geholpen
Ik heb de schermen allebij aan videokaart gekoppeld MET koppelstukjes (mini dp naar Vga en Dvi naar vga) Ik ben ten einde raad. Hopelijk weet iemand een fix.......
Specs
Een tijdje geleden heb ik mijn computer samen laten stellen en sinds kort dual monitor gaan draaien. In eerste instantie was het plug n play en deden de schermen het prima. Paar dagen erna rare freezes met random kleur strepen. Inmiddels gefixt door een scherm los te koppelen en toen was er niks aan de hand. In de tussentijd paar driver updates gedaan maar toen ik toch weer dual monitor wou gaan draaien deed ie het niet meer. De computer herkent hem wel maar als ik m probeer uit te breiden dan gaat het ene scherm op slaapstand en de andere aan. Ik heb driver updates gedaan en op internet rond gestruind naar fixes maar niets heeft geholpen
Specs
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,47 | € 14,47 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 563,27 | |
Hi !!