Hallo beste Tweakers,
Ik raadpleeg hierbij het beeldscherm topic.
Ik zoek een beeldscherm die ongeveer dezelfde prestaties levert als een Apple 27" Thunderbolt Display.
Ik ga het beeldscherm gebruiken als 2e scherm voor mijn MacBook PRO 15" (2014 versie).
Het wordt gebruikt voor grafisch ontwerpen, met programma's zoals; InDesign, Photoshop en Illustrator ( de nieuwste versies).
Ik heb al een selectie gemaakt van beeldsschermen, mijn voorkeur gaat uit naar een in hoogte verstelbare monitor met de volgende specificaties:
Schermdiagonaal: 27"
Beeldschermresolutie: 2560x1440
Paneel: IPS of 'AH-IPS' (Wat is het verschil?)
Helderheid: > 350 cd/m2
Contrast: 1000:1
Aantal kleuren: 16,7 miljoen
Prijs: Rond de €500,-
PS. Geluid is niet van belang bij de monitor.
Hierbij het lijstje met de goedkope ACER, maar zonder de luxe om hem in hoogte te verstellen, de iiyama Prolite 27" en de Apple 27" Thinderbolt Display.
Ik sta open voor suggesties!
Ik raadpleeg hierbij het beeldscherm topic.
Ik zoek een beeldscherm die ongeveer dezelfde prestaties levert als een Apple 27" Thunderbolt Display.
Ik ga het beeldscherm gebruiken als 2e scherm voor mijn MacBook PRO 15" (2014 versie).
Het wordt gebruikt voor grafisch ontwerpen, met programma's zoals; InDesign, Photoshop en Illustrator ( de nieuwste versies).
Ik heb al een selectie gemaakt van beeldsschermen, mijn voorkeur gaat uit naar een in hoogte verstelbare monitor met de volgende specificaties:
Schermdiagonaal: 27"
Beeldschermresolutie: 2560x1440
Paneel: IPS of 'AH-IPS' (Wat is het verschil?)
Helderheid: > 350 cd/m2
Contrast: 1000:1
Aantal kleuren: 16,7 miljoen
Prijs: Rond de €500,-
PS. Geluid is niet van belang bij de monitor.
Hierbij het lijstje met de goedkope ACER, maar zonder de luxe om hem in hoogte te verstellen, de iiyama Prolite 27" en de Apple 27" Thinderbolt Display.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer K272HULbmiidp Zwart | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Apple Thunderbolt Display Aluminium, Wit, Zwart | € 850,06 | € 850,06 |
| 1 | Iiyama ProLite XB2779QS-S1 Zilver | € 469,- | € 469,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.648,06 | |
Ik sta open voor suggesties!
R7 5800x | GTX970 | 16GB RAM