Toon posts:

Cover vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nou heb ik dus een hoesje van een game en in het hoesje zit een andere game. Namelijk Medal Of Honor terwijl de cover zelf Call of Duty World At War is. Ik heb dus op internet de cover van Medal Of Honor gevonden en ik dacht, als ik nou die cover uit print en de COD cover uit het hoesje haal en de MOH cover erin doen?

Kan je het dan nog verkopen? Want eh ik wil de game verkopen maar er zit dus een andere game.
Of is het onmogelijk? (want barcode? Of zijn die gewoon het zelfde) En is het legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
Tja - je kunt het spel net zo goed met een kaal doosje verkopen dan... dan kan de koper zelf bepalen of hij een geprint hoesje wil. Los van de vraag of er een product key nodig is, en je die nog hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Bedoel je dat je een schijfje hebt van game A en een hoesje van game B en je wilt game A met hoesje verkopen via een marktplaats of vergelijkbaar? Je kan uiteraard gewoon een cover van A printen en die in het hoesje doen. Zolang je het vermeldt in de advertentie lijkt dit me geen probleem.

Let er wel op dat je de serial nog moet hebben in geval van PC games. Deze kan je niet van internet plukken (ja, het kán wel, maar daar heeft de koper niets aan)

Indien het een console game betreft verwacht ik een verkoop waarde van max 5 euro. Als PC game onverkoopbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Gamebuster op 01-11-2014 14:39 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft een console game ja. Ben bij Game Mania geweest en ze wouden de COD wel hebben maar helaas zat er dus een ander spel in, die cd heb ik dus niet meer.

Ik adverteer dan wel op marktplaats en ik vermeld er dan wel bij dat in de COD een andere spel zit.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Waarom zou iemand een hoesje van World at War kopen met de cd van Medal of Honor erin?
Je verkoopt dan juist de game Medal of Honor, niet World of War.

Als ik een doos met skeelers heb met een broodrooster erin, ga ik ook geen advertentie op marktplaats zetten dat ik skeelers te koop heb.

[ Voor 54% gewijzigd door Gamebuster op 02-11-2014 00:02 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-04 09:57
Gamebuster schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:01:
Waarom zou iemand een hoesje van World at War kopen met de cd van Medal of Honor erin?
Je verkoopt dan juist de game Medal of Honor, niet World of War.

Als ik een doos met skeelers heb met een broodrooster erin, ga ik ook geen advertentie op marktplaats zetten dat ik skeelers te koop heb.
Heb je je reactie uberhaupt doorgelezen :? ? Hij zegt dat hij een hoesje van COD heeft met een de game medal of honor. Juist om het gene wat je hier aangeeft gaat hij de cover van Medal of Honor uitprinten en in het hoesje stoppen, zodat game en hoesje gelijk zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:00
Sidle schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:16:
[...]

Heb je je reactie uberhaupt doorgelezen :? ? Hij zegt dat hij een hoesje van COD heeft met een de game medal of honor. Juist om het gene wat je hier aangeeft gaat hij de cover van Medal of Honor uitprinten en in het hoesje stoppen, zodat game en hoesje gelijk zijn .
En toch klopt het wel. Dylanh blijft spreken over dat hij een COD te koop heeft. Game Mania wilde de COD wel hebben, maar die disc heeft hij niet meer. Hij wil een COD op Marktplaats zetten, maar dan melden dat er MOH in zit.

IMHO heeft hij dus geen COD te koop, maar een MOH. Die cover die hij van COD heeft, is an sich waardeloos en heeft geen klap met de game te maken die hij wil verkopen. En zelfs als hij netjes meldt dat er een MOH in dat COD doosje zit, dan nog vind ik het valse reclame, want je hebt ondertussen wel een veel populairder doosje op de foto staan, en hits van mensen die wél dat spel willen kopen.

IMHO, verkoop óf die disc in een blanco hoesje/doosje of desnoods gewoon kaal, óf print een MOH cover en zet het dan zo op Marktplaats. Laat die COD cover er buiten. Niet melden, niet bijsluiten, niet op de foto zetten, niks. Heeft er niets mee te maken, dus gewoon weglaten.
Pagina: 1