Ik zoek een videokaart
Gister nog op de valreep besloten om COD advanced warfare te pre-orderen. Alleen ik twijfel nu of mijn systeem dit nog wel vlot kan draaien (30-60 fps) omdat het toch al +- 5 jaar oud is.
Daarnaast wil ik volgend jaar ook GTA V erop kunnen spelen. Het liefst natuurlijk op zo hoog mogelijke settings, de resolutie waarop ik speel is 1080P
Wat is je budget?
Maximaal 200 euro, liever minder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit, wat de beste bang for buck is. Wel heb ik nu een AMD kaart dus daar gaat mijn voorkeur naar uit i.v.m drivers.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voeding: CoolerMaster Real Power M520 Modular PSU
Moederboord: MSI P43 Neo-F Chipset iP43
Videokaart: Sapphire RADEON HD 4890 1 GB
RAM: Corsair XMS2 Xtreme Performance 4 GB ( 2 x 2 GB ) 800 Mhz
Processor: Intel Core 2 Quad Q9550 / 2.83 GHz ( 1333 MHz )
Foto van voeding:

Zelf dacht ik aan een tweedehands 7950, 280X of 270X, wel twijfel ik of mijn voeding het trekt.
Anders misschien de 285 een optie? Iets zuiniger en wel wat beter dan de 7950 dacht ik.
Alvast bedankt voor de moeite !
Gister nog op de valreep besloten om COD advanced warfare te pre-orderen. Alleen ik twijfel nu of mijn systeem dit nog wel vlot kan draaien (30-60 fps) omdat het toch al +- 5 jaar oud is.
Daarnaast wil ik volgend jaar ook GTA V erop kunnen spelen. Het liefst natuurlijk op zo hoog mogelijke settings, de resolutie waarop ik speel is 1080P
Wat is je budget?
Maximaal 200 euro, liever minder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit, wat de beste bang for buck is. Wel heb ik nu een AMD kaart dus daar gaat mijn voorkeur naar uit i.v.m drivers.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voeding: CoolerMaster Real Power M520 Modular PSU
Moederboord: MSI P43 Neo-F Chipset iP43
Videokaart: Sapphire RADEON HD 4890 1 GB
RAM: Corsair XMS2 Xtreme Performance 4 GB ( 2 x 2 GB ) 800 Mhz
Processor: Intel Core 2 Quad Q9550 / 2.83 GHz ( 1333 MHz )
Foto van voeding:

Zelf dacht ik aan een tweedehands 7950, 280X of 270X, wel twijfel ik of mijn voeding het trekt.
Anders misschien de 285 een optie? Iets zuiniger en wel wat beter dan de 7950 dacht ik.
Alvast bedankt voor de moeite !