Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw Macbook voor Xcode development

Pagina: 1
Acties:

• Tjz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-02-2021
Hallo,

Ik zit op een oude 2008 MacBook Pro te werken in Xcode voor het ontwikkelen van een iOS app. Nu is uiteraard het scherm wat beperkt. 1140x900, maar ook de snelheid is natuurlijk niet geweldig. Althans dat lijkt mij. Nu wil ik dus een nieuwe gaan kopen, maar vraag me af of een MBP i5 8GB 128SSD eigenlijk al ruim voldoende is? Of ga ik het merken wanneer ik nog meer investeer? Of kan ik aan de andere kant er nog net zo goed een kopen van een jaartje oud? Of nog erger.. maakt het allemaal dudanig weinig verschil met het 'oude beestje' wat ik hier heb staan, dat ik net zo goed daar op kan blijven werken?

Het enige wat ik op het ding ga doen is Xcode en Xamarin Studio. Alle andere dingen blijf ik toch op mijn Dell Windows laptop doen.

Groeten, Tjz

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
Lees het LAA beleid even door en pas je post daarop aan, dan kunnen we je nog een stuk beter helpen :).

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Het scherm is een enorme sprong vooruit, en ook de cpu is een stuk sneller dan een C2D.

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Hoe heb je daar xcode opgekregen? Heb er ook een uit 2008 en op die van mij kan het niet eens :(

const { signature } = await fetchProfile()

• Tjz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-02-2021
@Balance: Wat ontbreekt er aan mijn vraag dan?

@moijamia: Ja, dat is prima gelukt. Heb niets gemerkt wat er op leek dat het wel eens niet zou kunnen. En het is nog wel werkbaar ook. Alleen dus te weinig ruimte op het scherm, en ik vind het compilen persoonlijk nogal lang duren.

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
moijamie schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:24:
Hoe heb je daar xcode opgekregen? Heb er ook een uit 2008 en op die van mij kan het niet eens :(
Kleine off-topic tussendoor: op een van de twee DVD's die je oorspronkelijk bij je Mac kreeg staat ook XCode (versie 3 waarschijnlijk, maar volgens velen is die fijner dan de huidige versie 4).
Pagina: 1