PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
EBay?
Sleutel laten slijpen bij sleutelmaker en de centrale vergrendeling zelf inleren. Moet vast een how-to voor te vinden zijn.
Sleutel laten slijpen bij sleutelmaker en de centrale vergrendeling zelf inleren. Moet vast een how-to voor te vinden zijn.
De Nederbelg !
Vind 160 euro nog niet eens zo gek als je ziet wat je er allemaal voor moet regelenJellabie schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 08:40:
EBay?
Nederlands is makkelijker als je denkt
yep, voor een volwaardige sleutel zal je toch echt naar de dealer moeten. Zit er ook startonderbreking op?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Met startonderbreking is dat een hele normale prijs ja.
De sleutel kan je goedkoop van eBay aftrekken, dat zijn de kosten vaak niet
Vaak bu'j te bang!
Het probleem is de sleutel moet geprogrammeerd worden bij veel moderne auto's. Anders heb je er niets aan. Dat programmeren kan alleen de dealer doen.-tom-562 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:34:
Met startonderbreking is dat een hele normale prijs ja.
Er zijn ook sleutelmakers die de startblokering kunnen kopiëren.
Dus een dealer is niet de enige die dat kan.
Dus een dealer is niet de enige die dat kan.
wat niet past, wordt gelast!
Hier: http://www.autosleutels.info/autosleutels/nissan
Almera zie ik er tussen staan. De gegevens van je bestaande sleutel kun je overzetten. Als je niet in het bezit bent van de originele elektronische sleutel wordt het denk ik ingewikkelder.
Almera zie ik er tussen staan. De gegevens van je bestaande sleutel kun je overzetten. Als je niet in het bezit bent van de originele elektronische sleutel wordt het denk ik ingewikkelder.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Pagina: 1