Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 631134

Topicstarter
Beste mensen ik heb een Ipad 3 waarvan de speakers niet werken. Eerst dacht ik dat ze kapot waren, maar als ik in systeeminstellingen ga en ik verhoog daar de volume dan hoor ik de speakers wel werken. Oordopjes werken ook prima. Heel af en toe hoor ik wel paar seconden een geluid als ik een app start maar dat was het dan.

Kort samengevat: Speakers werken, Voor de rest geen geluid, Koptelefoon werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302359

Het ding al eens helemaal uitgehad? Dus niet alleen in standby.
Reset het eventueel naar standaard waarden via iTunes oid.
Je apps krijg je na een herinstallatie toch weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 626454

Dit MOET ik gewoon aan m'n ouders maten zien, wij hebben exact het zelfde probleem ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:53

Pindamann

Human

Zou het heel soms de mute/lock switch kunnen zijn? In mute mode heb ik in sommige apps op sommige momenten geen geluid.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 15:15

ijskonijn

Now MOVE!

Staat niet toevallig een bluetooth of airplay apparaat aan en op actief? Heb ik ooit eens gehad, een uur liggen kloten en toen kwam ik erachter dat de iPad een Airplay verbinding met de Apple TV had, die stond nog aan :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
Bekend probleem bij de Ipad wat ik zelf ook ondervind. Structurele oplossing is er niet. Wel een workaround.

Wat je moet doen is de taalinstelling aanpassen (bv van Nederlands naar Engels of andersom). Wanneer je dat doet heb je weer geluid.

De vraag is alleen voor hoe lang. Het probleem kwam op een gegeven ogenblik weer terug bij mij. En nu moet ik dus elke maand mijn taalinstelling aanpassen. Raar maar waar.... :/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Ik heb ditzelfde gehad, echter is het bij mij opgelost door de sideswitch even naar de mute functie om te zetten (staat bij ons op rotatie lock), dan het geluid uit en weer aan te zetten, en toen werkte het weer. Switch kon toen weer terug naar rotatie lock :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1