Goedenavond,
Excuses voor de titel, maar de boodschap is denk ik wel duidelijk; ik ben op zoek naar een allround laptop, waar ik dus mee gamen kan, films op kan kijken en welke ik voor school kan gebruiken.
Wat ga je met je laptop doen?
Zoas gezegd wil ik er mee gaan gamen, zoals FIFA 15 en GTA V. Daarnaast wil ik er via XBMC films op kijken en ook wil ik hem voor school gebruiken, maar daar heb ik alleen word en internet voor nodig.
Wat is je budget?
Budget ligt rond de 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Enkel naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb geen merkvoorkeuren, heb nu een acer, bevalt me ook prima, alleen die is wat verouderd. Wil alleen wel een laptop met een 15,6" inch scherm want dat bevalt me prima; niet te groot, niet te klein. Daarnaast hou ik wel van een beetje poespas zoals een verlicht toetsenbord ed. maar dat is bijzaak
Na wat rond gekeken te hebben viel mijn oog op de MSI GP60 2PE-435NL (Leopard)
pricewatch: MSI GP60 2PE-435NL (Leopard)
Is dit een goede keus of zijn er betere alternatieven?
Ps. Kan ik uberhaupt met deze laptop wel mijn gewilde games spelen?
Mvg,
Excuses voor de titel, maar de boodschap is denk ik wel duidelijk; ik ben op zoek naar een allround laptop, waar ik dus mee gamen kan, films op kan kijken en welke ik voor school kan gebruiken.
Wat ga je met je laptop doen?
Zoas gezegd wil ik er mee gaan gamen, zoals FIFA 15 en GTA V. Daarnaast wil ik er via XBMC films op kijken en ook wil ik hem voor school gebruiken, maar daar heb ik alleen word en internet voor nodig.
Wat is je budget?
Budget ligt rond de 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Enkel naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb geen merkvoorkeuren, heb nu een acer, bevalt me ook prima, alleen die is wat verouderd. Wil alleen wel een laptop met een 15,6" inch scherm want dat bevalt me prima; niet te groot, niet te klein. Daarnaast hou ik wel van een beetje poespas zoals een verlicht toetsenbord ed. maar dat is bijzaak
Na wat rond gekeken te hebben viel mijn oog op de MSI GP60 2PE-435NL (Leopard)
pricewatch: MSI GP60 2PE-435NL (Leopard)
Is dit een goede keus of zijn er betere alternatieven?
Ps. Kan ik uberhaupt met deze laptop wel mijn gewilde games spelen?
Mvg,
[ Voor 72% gewijzigd door jeuhaan op 01-11-2014 00:32 ]