Toon posts:

Hulp gezocht samenstellen Desktop PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een Desktop PC waar ik goed mee kan gamen (ik game veel) en ook eventueel mee kan videobewerken. Ik geef de voorkeur aan Intel en NVIDIA, heb liever geen AMD. Ik zoek naar een prijs van ongeveer €700, mag natuurlijk iets meer zijn (€750). Ik ben zelf niet zo goed in samenstellen en ben bang dat ik verkeerde componenten bij elkaar zet en het uiteindelijk dus niet zal werken. Ik kan hem zelf bouwen, moet alleen weten welke onderdelen ik nodig heb. Graag ook een Windows licentie erbij (inbegrepen in het budget)

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,

Brandon

• teunw
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-03-2025
Kijk even wat andere topics door, kijk wat zij hebben gedaan.
Je kijkt wat je wil (en wat niet), en kunt daarna jou systeem in de beginpost samenstellen.
Als er iets niet past, of niet goed is; Dan hoor je het wel.

Wat bronnen om je op weg te helpen:
Handleiding Pricewatch
DAA beleid
reviews: Desktop-BBG: september 2014

[ Voor 31% gewijzigd door teunw op 01-11-2014 00:02 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Dutchie,
Dit is niet hoe we graag zien dat je een post opent. Toen je je post opende zag je allerlei vragen staan. Begin eerst met het punt voor punt beantwoorden van die vragen.

Vervolgens verwachten we een pricewatch lijstje met wat jij denkt dat goed is. Alleen zo kan er eren goede discussie instaan.

In de links van Teun vindt je de vragen. Copy paste die en beantwoordt ze. Hoe je een lijstje maakt vind je in die handleiding Pricewatch.

Succes!