Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Haar een nieuwe iPhone voor je laten halen. Mag ook wel. Dat ding is 4 jaar oud haha.
Je kan op dx.com nieuwe onderdelen halen. Misschien kan je met een magnetische schroevendraaier de schroef eruit schroeven. Kost allemaal niets, aangezien de iPhone 4 en 4s al erg over datum zijn.
Je kan op dx.com nieuwe onderdelen halen. Misschien kan je met een magnetische schroevendraaier de schroef eruit schroeven. Kost allemaal niets, aangezien de iPhone 4 en 4s al erg over datum zijn.
1 keer proberen snap ik, maar doorzetten terwijl het ECHT NIET LUKT...iantje31 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:41:
Hallo,
Mijn moeder heeft een domme fout gemaakt met mijn iphone. toen ik er niet was heeft ze de achterkant los proberen te wringen met een nagelvijl, denkende dat het een verwijderbare achterkant was.
Nu zijn de onderste 2 schroefjes afgebroken. Wat kan ik hier aan doen?1 schroefje zit zelfs vast in het schroefgaatje
Goed, ik wens je succes de reactie boven mij zegt genoeg.
Waarom zit jouw moeder aan jouw iphone te wrikken?
Probeer het schroefje eruit te krijgen, bestel een nieuwe achterkantje en schroefjes. Zal je op aliexpress of dx.com niet bijzonder veel kosten gok ik zo
Succes.
Probeer het schroefje eruit te krijgen, bestel een nieuwe achterkantje en schroefjes. Zal je op aliexpress of dx.com niet bijzonder veel kosten gok ik zo
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
Zou ik ook een nieuw achterkantje moeten hebben dan? Ziet er niet beschadigd uit. Heb de schroefjes er wel al uit gekregen.
Heb nieuwe schroefjes en een schroevendraaiertje besteld. Hopen dat het werkt!
Heb nieuwe schroefjes en een schroevendraaiertje besteld. Hopen dat het werkt!
[ Voor 25% gewijzigd door iantje31 op 01-11-2014 14:07 ]
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition