Toon posts:

slome ftp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een ftptje geopend met behulp van bullet-proof FTP (win98 SE).
Ik heb elk account toegang gegeven tot maximale bandbreedte en de prioriteit op HIGH gezet. De FTP loopt over mijn chello verbinding (die hier rondom eindhove vrij lekker loopt, normaal gesproken).
Ik gebruik geen apparte pc voor mijn ftp, het is dezelfde als die ik overal voor gebruik

het enige probleem is dat ik nog nie over een snelheid van 20KB/s ben uitgekomen, en dit was bereikt toen 1 accountwas ingelogt en de pc voor de rest nix aan ut doen was.

snapt iemand dit, en/of kan me helpen om dit hoger te krijgen??

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je mag in je handjes wrijven met die snelheid, je maximale upload is namelijk +-15KB/s

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Chello knijpt alles af op 16 kb/sec (net als zo'n beetje alle andere kabelproviders).
Dit tegen mensen welke anders ftp's gaan draaien op hun bakken. Hiervoor heb je hostingproviders of huurlijnen.

Verwijderd

Topicstarter
Das klote van de providers, maar is het dan niet mogenlijk om je ftp zo te krijgen dat een Download Accelerator zijn werk kan doen??
zoals 'Download Accelerator Plus', die kan 7 lijnen open gooien

• Mark
Op woensdag 13 juni 2001 09:49 schreef bavariaboy het volgende:
Das klote van de providers, maar is het dan niet mogenlijk om je ftp zo te krijgen dat een Download Accelerator zijn werk kan doen??
zoals 'Download Accelerator Plus', die kan 7 lijnen open gooien
Standaard kan elke goede ftp daemon dit. Maar wat wil je er mee bereiken op een lijn waar je sowieso maar maximaal 16 kb/s (meestal maar 10-12) overheen kan halen ??

Verwijderd

Topicstarter
als over 1 lijn 15K kan, dan zijn 7 lijnen toch 7*15K = 105K

of gaat dit niet op met mijn ftptje?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op woensdag 13 juni 2001 12:58 schreef bavariaboy het volgende:

Jammer he, dat je kabel maar 1 lijn is.....

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Die "7 lijnen" waar jij het over hebt hebben niets te maken met hoe hoog de maximum snelheid wordt, maar wel met hoe dichtbij je bij die max snelheid zit.
Met DAP heb je idd 6 verbindingen open naar een server, maar dat zorgt er alleen maar voor dat je je maximale downloadsnelheid(187,5kB/s) makkelijker haalt. Als er 1 thread wegvalt kan er altijd een ander weer wat sneller gaan zodat je snelheid niet zo snel zal droppen. Aangezien je max upload snelheid 16kB/s is kan je net zo veel lijnen openzetten als je wil, je snelheid zal nooit hoger worden..

C Hello! :)

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32

Sjaak_Afhaak

Bleh!

je zult vast wel gemerkt hebben dat als je aan het uploaden bent, totaal niet meer kunt downloaden :r (nog zo'n nare bijkomstigheid)

Hier staat tekst

• InZane
  • Laatst online: 22:28
Op woensdag 13 juni 2001 12:58 schreef bavariaboy het volgende:

Je MAXIMALE upload is 15 kb/s.
Dus je rekensommetje gaat absoluut niet op. |:(

Verwijderd

man heb je nog mazzel ik kom hier met sonera niet boven 8kb upload. Maar mijn download snelheid is wel OK.

Verwijderd

Topicstarter
wat een klote chello

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04 13:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 13 juni 2001 13:46 schreef bavariaboy het volgende:
wat een klote chello
Sjees, weet je niet eens wat je limieten zijn dan? Het is algemeen bekend wat de up limiet is van chello, jij weet dat niet, vind 20 kb/s te langzaam, en begint dan nog eens te schelden op chello?
|:(
Huur dan maar webspace ergens.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Op woensdag 13 juni 2001 13:13 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
je zult vast wel gemerkt hebben dat als je aan het uploaden bent, totaal niet meer kunt downloaden :r (nog zo'n nare bijkomstigheid)
Heb jij al gemerkt dat dat er helemaal aan ligt wat je waarheen en upload en wat je tegelrijkertijd waarvanaf download..?
Als ik naar iemand anders (Chello) aan het uppen ben, dan kan ik idd nog maar 16 kB/s uit de Nieuwsgroepen leechen. Ik kan dan echter nog wel gewoon door downloaden met Kazaa....die snelheid blijft onveranderd..alleen je snelheid op het UPC "LAN" neemt af...

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Mark
wat een klote chello
Niks klotigs aan. Als jij met grote snelheid wilt uploaden dan ben je geen normale thuisgebruiker meer. Het enigste waar een normale thuisgebruiker voor upload is voor E-mail en misschien zijn eigen gemaakte website.
Wil je wel snel uploaden, pak dan een huurlijn of als het kan een zakelijk ADSL abbonement en draag de kosten.

Verwijderd

wat een klote chello
Niks mis met chello, hier zijn ze niet vaak down. Downloaden gaat met 180Kb/s en uploaden netjes met 16Kb/s.

Dat jij verwacht voor 89,- of 99,- piek per maand een dikke ftp thuis te kunnen draaien ben je niet echt slim en als je dan ook nog een keer op chello afgaat geven ben je een nerd.

• InZane
  • Laatst online: 22:28
Op woensdag 13 juni 2001 15:59 schreef sproggle het volgende:

[..]

Niks mis met chello, hier zijn ze niet vaak down. Downloaden gaat met 180Kb/s en uploaden netjes met 16Kb/s.

Dat jij verwacht voor 89,- of 99,- piek per maand een dikke ftp thuis te kunnen draaien ben je niet echt slim en als je dan ook nog een keer op chello afgaat geven ben je een nerd.
Ik geloof dat ik het niet beter had kunnen zeggen >:)

Verwijderd

Nee als Nerd wist hij het wel... nu is die gewoon suf bezig en weet hij niet waar hij mee bezig is..

Anyway: 16Kb/s is dus je max upspeed, en dat jij 20Kb/s haalt is gewoon mooi meegenomen!

Verwijderd

Amen
Pagina: 1