Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-11 12:30
Kon dit nog niet vinden op het forum (of tussen het nieuws) en misschien dat er tweakers zijn die er wat meer over uit kunnen vinden.
http://www.xperiablog.net...to-contain-baidu-spyware/

Bij mijzelf (Xperia Z) kan ik de folder Baidu verwijderen en het bijbehorende proces stoppen maar ondanks dat komt de folder terug zonder reboot o.i.d.

[mocht toch al ergens worden besproken dan sorry voor een onnodig topic :X ]

• basmuys
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Hier nog een telefoon die geïnfecteerd is. (Xperia Z)

Ook meerdere artikels nu online gevonden.. hoe oh hoe kan dit toch weer gebeuren -_-...

http://www.hackersnewsbul...e-sending-data-china.html

Ik las het van deze site af

[ Voor 37% gewijzigd door basmuys op 07-11-2014 16:12 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:20

JT

VETAK y0

Bedankt. Geen 4.4 dus op mijn Z, doe 4.3 er wel op.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11 12:14
Zoals MonkeyJohn al aangeeft zit het in de hele Z serie, ook op mijn nieuwe Z3 en de datum van de map is 1 oktober, precies de datum waarop ik mijn Z3 kreeg en voor het eerst aanzette. Alleen jammer dat niemand weet hoe je het kan verwijderen en ikzelf weet nog wat te weinig van Android af (is pas mijn 2e smartphone na 2 jaar een Galaxy Xcover gebruikt te hebben). Ik durf dat met 'adb shell' nog niet goed aan ook al staat het wel uitgelegd. Of kan ik dat zonder meer wel proberen?

edit: Lees gewoon eerst alle artikelen waar hier naar toe gelinkt wordt, dan zie je in bijna de laatste post dat Sony een update voor de Myxperia App heeft uitgebracht naar 0.0.A.0.71. Nu moet je die baidu folder wel kunnen verwijderen en mag in principe niet meer terugkomen.

[ Voor 33% gewijzigd door Johandmc op 07-11-2014 21:24 ]