Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb een galaxy s3, nu wil ik hier cyanogenmod op gaan zetten.

Nu ben ik al bij het moment aangekomen dat je een recovery moet gaan installeren.
Ik begrijp hier niks van, je moest heimdall en clockworkmod gaan downloaden. de clokworkmod folder heet superuse, dit heb ik toch al?
En in de instructies staat dat je een command prompt moet openen in een folder. Hoe doe ik dat?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 08:56
onder start ga je naar uitvoeren, hier typ je cmd.exe of je kijkt onder bureauaccessoires daar staat command prompt. Ik hoop dat je was DOS kennis hebt.
Wellicht staat er ook wel een uitleg op youtube...

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 20:48

lasharor

7 december 2004

Je kan beter gewoon je telefoon rooten met Towelroot en vervolgens via TWRP manager via android een custom recovery flashen dan hoef je niets meer met Heimdall en/of odin te doen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten, het is aan te bevelen om voor het rooten en custom rommen van een smartphone enige kennis op te doen. Aangezien GoT geen helpdesk functie heeft zal jij je hier voor moeten inlezen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.