Waar gaat dit over : Samsung 840 PRO - 128 GB . FW = DXM06BOQ.
C: 104 GB beschikbaar 52 GB en OP = 15 GB.
Met de muis over de regel 31K-Bad staat er, offset/alignment 4K Cluster.
Wat heb ik zelf al ondernomen,
Via uitvoeren : msinfo32.exe > OK > Systeemoverzicht > onderdelen > opslag >schijven .
offset van partitie = 32.256 Bytes, dit getal gedeelt door 4096 uitkomst = 7.875
Dit had toch een heel getal moeten zijn , 256 of 512 enz.
Met het progje Mini Tool Partition Home op de regel : Align All Partitions geklikt dit gaf aan
It is allready aligned. alsnog bleef deze 31K BAD bestaan.
CrystalDiskInfo gestart, gaf aan GOED = 100% en S.M.A.R.T / NCQ / Trim staat er te lezen.
Voor de rest geen fout meldingen.
Windows checkDisk gedraait en HD Tune Error Scan hierin waren alle blokken (clusters) groen.
Ook Benchmark read gedraait gemiddelde was 403.8 MB.
Het enige wat ik nog nooit sinds de aanschaf vh Mobo heb gedaan, nw drivers voor Intel Rapid Storage Techn. geïnstalleert, omdat ik dacht, dit is alleen voorals je de schijven in RAID wilt opstellen ?
Alsnog, de schijf staat op AHCI in de BIOS.
Mocht er om welke reden ook, geen oplossing voor zijn, ik kan er rustig mee leven.
C: 104 GB beschikbaar 52 GB en OP = 15 GB.
Met de muis over de regel 31K-Bad staat er, offset/alignment 4K Cluster.
Wat heb ik zelf al ondernomen,
Via uitvoeren : msinfo32.exe > OK > Systeemoverzicht > onderdelen > opslag >schijven .
offset van partitie = 32.256 Bytes, dit getal gedeelt door 4096 uitkomst = 7.875
Dit had toch een heel getal moeten zijn , 256 of 512 enz.
Met het progje Mini Tool Partition Home op de regel : Align All Partitions geklikt dit gaf aan
It is allready aligned. alsnog bleef deze 31K BAD bestaan.
CrystalDiskInfo gestart, gaf aan GOED = 100% en S.M.A.R.T / NCQ / Trim staat er te lezen.
Voor de rest geen fout meldingen.
Windows checkDisk gedraait en HD Tune Error Scan hierin waren alle blokken (clusters) groen.
Ook Benchmark read gedraait gemiddelde was 403.8 MB.
Het enige wat ik nog nooit sinds de aanschaf vh Mobo heb gedaan, nw drivers voor Intel Rapid Storage Techn. geïnstalleert, omdat ik dacht, dit is alleen voorals je de schijven in RAID wilt opstellen ?
Alsnog, de schijf staat op AHCI in de BIOS.
Mocht er om welke reden ook, geen oplossing voor zijn, ik kan er rustig mee leven.