Printer voor sporadisch printen advies gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-01 16:13
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Printer waarmee zelden geprint gaat worden

Wat is je budget?
Ik zat te denken aan een bedrag tot ongeveer de 80 euro, tenzij er een goede reden is om meer uit te geven

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De printer is voor een ouder stel. De een gebruikt vooral een tablet waarmee ze het internet op gaat, en de ander zowel een laptop als een tablet waar basiszaken als Office, internet en mail op gedaan wordt. Ze printen slechts zelden iets, en als het wat is, is het vaak slechts een blaadje. Ze willen echter wel de mogelijkheid hebben om gewoon iets te kunnen printen wanneer ze willen. Kleurenprintjes zijn niet nodig. Momenteel hebben ze een all in one staan, waarvan de inkt steeds uitdroogt.

Ok, ik zat zelf te denken aan een simpele laserprinter. Iets als de Samsung Xpress M2022W (draadloos printen is misschien handig voor printen vanaf de tablet). Ik had namelijk het idee dat toners niet uitdrogen in tegenstelling tot inktpatronen (meen ooit gezien te hebben dat dit een soort van poeder is). Maar toen ik een vraag stelde aan de webshop, kreeg ik het volgende als antwoord:
Beste Kenju,

Het zou altijd blijven uitdrogen, ook een laserjet printer maakt gebruik van inkt.
Dit zou uw problemen iets verhelpen maar niet totaal voorkomen.

Als u nog vragen hebt, kunt u ons altijd bereiken via mail of telefoon 0900-2937891

Met vriendelijke groet,

K**** K**
Azerty Verkoop
Dus dat betekent dat een dergelijke printer geen oplossing is? Zijn er nog andere dingen waar in rekening mee moet houden zoals de prijs van toners en het feit dat je met de meegeleverde toner maar iets van honderd printjes kan maken?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gewoon een goedkope laserprinter, toners bevatten idd een soort poeder en verouderen slechts langzaam onder normale omstandigheden. Naar de prijs van de toner zou ik niet direct te kijken als je zo weinig print, dan kun je echt jaren doen met de standaard meegeleverde (instap) toner.