Ik zit met een netwerkstoring, na heel wat opzoek & test werk ben ik tot de conclusie gekomen dat het magazijn & werkplaats op sommige momenten storingen op het bedrijfsnetwerk zetten.
Dit heeft vooral te maken door het starten van machines & elektrische verwarming.
Ik heb 3 jaar geleden het netwerk in Cat 5e gelegd, op dat moment stonden daar ook nog geen zware machines...
Ik zou de bestaande netwerkbekabeling willen vervangen door beschermde UTP Patchkabel kabels.
Kortom met ingesmolten RJ45's, zo weet ik meteen zeker dat de connector goed op de kabels blijft zitten.
ik weet niet meer hoe beschermde UTP Patchkabel kabels heten?
Is dat STP of S-FTP od nog iets anders...
Weet iemand waar ze die dingen verkopen ? (groothandel mag ook)
Ik heb het nagevraagd bij CEBEO (= groothandel elektro), maar die leken niet te hebben wat ik vroeg.
Het gaat hem over volgende lengten: 15m, 10m, 20m & 50m
Dit heeft vooral te maken door het starten van machines & elektrische verwarming.
Ik heb 3 jaar geleden het netwerk in Cat 5e gelegd, op dat moment stonden daar ook nog geen zware machines...
Ik zou de bestaande netwerkbekabeling willen vervangen door beschermde UTP Patchkabel kabels.
Kortom met ingesmolten RJ45's, zo weet ik meteen zeker dat de connector goed op de kabels blijft zitten.
ik weet niet meer hoe beschermde UTP Patchkabel kabels heten?
Is dat STP of S-FTP od nog iets anders...
Weet iemand waar ze die dingen verkopen ? (groothandel mag ook)
Ik heb het nagevraagd bij CEBEO (= groothandel elektro), maar die leken niet te hebben wat ik vroeg.
Het gaat hem over volgende lengten: 15m, 10m, 20m & 50m